Pay-per-click (PPC) advertising

Μια ισχυρή και οικονομικά αποδοτική στρατηγική μάρκετινγκ στο διαδίκτυο είναι η διαφήμιση πληρωμής ανά κλικ.

Τι είναι η διαφήμιση πληρωμής ανά κλικ;

Η διαφήμιση PPC είναι μια πληρωμένη μορφή διαφήμισης που βασίζεται σε σύστημα δημοπρασίας. Με τη PPC, υποβάλλετε προσφορές για λέξεις-κλειδιά για τις οποίες θέλετε να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας - η διαφήμισή σας ενεργοποιείται όταν η αναζήτηση ενός χρήστη περιλαμβάνει τη λέξη-κλειδί σας. Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται στη συνέχεια στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης, πάνω από τις οργανικές καταχωρίσεις. Εάν ένας χρήστης αποφασίσει να κάνει κλικ στη διαφήμισή σας, τότε πληρώνετε για αυτό το κλικ.

Με άλλα λόγια, δεν πληρώνετε για διαφημιστικό χώρο - μόνο για τα αποτελέσματα.

Για παράδειγμα, εάν πουλάτε χειμερινές μπότες για παιδιά, μπορείτε να διαφημιστείτε στα αποτελέσματα αναζήτησης όταν ένας χρήστης κάνει αναζήτηση, "παιδικές χειμερινές μπότες". Αυτή η λέξη-κλειδί είναι πιο ευρεία, κάτι που θέλετε για μια καμπάνια της PPC - είναι πληρωμένη διαφήμιση, επομένως θέλετε μια γρήγορη απόδοση επένδυσης.

Η PPC μπορεί να περιλαμβάνει διαφημίσεις σε μηχανές αναζήτησης, καθώς και κοινωνικά δίκτυα και άλλες πλατφόρμες. Μπορείτε ακόμη και να διαφημιστείτε σε εφαρμογές όπως το WhatsApp.

Ποιος είναι ο στόχος της PPC;

Η PPC στοχεύει να προσεγγίσει χρήστες όταν αυτοί πραγματοποιούν αναζητήσεις σχετικές με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, που σημαίνει ότι είναι έτοιμοι να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Όταν κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας, θα φτάσουν στη σελίδα προορισμού σας και θα δουν μια παρότρυνση για δράση για μετατροπή, είτε αγοράζοντας ένα προϊόν, να εγγραφούν σε ένα ενημερωτικό δελτίο μέσω email ή κάποια άλλη ενέργεια.

Γιατί να χρησιμοποιήσετε τη PPC ως στρατηγική Digital Marketing;

Η PPC είναι μια από τις πιο αποδοτικές μεθόδους πληρωμένης διαφήμισης.

Για πολλές επιχειρήσεις που μόλις ξεκινήσουν με το digital marketing ή αναζητούν μια γρήγορη ώθηση, η PPC είναι μια χρήσιμη διαδικτυακή στρατηγική μάρκετινγκ. Προωθεί τον ιστότοπό σας στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης - κάτι που μπορεί να βοηθήσει σε αυτό είναι αν η κατάταξη των οργανικών αποτελεσμάτων αναζήτησης της εταιρείας σας βρίσκεται ήδη σε υψηλή θέση αναζήτησης.

Γιατί θα πρέπει να συμπεριλάβετε τη PPC στη στρατηγική εκστρατείας digital marketing; Εξετάστε αυτά τα γεγονότα:

Οι επιχειρήσεις κερδίζουν 6,78 ευρώ για κάθε 0,85 ευρώ που δαπανάται στο Google Ads.

Με το Google να χειρίζεται περισσότερες από 60.000 αναζητήσεις το δευτερόλεπτο - ή περισσότερες από δύο τρισεκατομμύρια αναζητήσεις το χρόνο - είναι μια πλατφόρμα ιδανική για καμπάνιες της PPC. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πολλές εταιρείες επενδύουν τον προϋπολογισμό της PPC στο Google Ads, το οποίο προσφέρει εντυπωσιακή απόδοση επένδυσης.

Εάν αποφασίσετε να διαφημιστείτε σε άλλη πλατφόρμα, η μέση απόδοση επένδυσης είναι 1,69 ευρώ για κάθε 0,85 ευρώ που επενδύεται.

Οι χρήστες που κάνουν κλικ σε διαφημίσεις έχουν 50% περισσότερες πιθανότητες να αγοράσουν ένα προϊόν.

Καθώς οι διαφημίσεις PPC στοχεύουν λέξεις-κλειδιά με πρόθεση αγοράς, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι πολλοί χρήστες αγοράζουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Είναι, ωστόσο, ένα γεγονός που καταδεικνύει γιατί η PPC είναι κρίσιμο στοιχείο για μια ολοκληρωμένη στρατηγική μάρκετινγκ.

Ακόμα κι αν η εταιρεία σας έχει καθιερωμένη παρουσία στα αποτελέσματα αναζήτησης - ας υποθέσουμε ότι κατατάσσεστε στη πρώτη σελίδα για πολλές λέξεις-κλειδιά υψηλής αξίας - η PPC μπορεί να βελτιστοποιήσει ακόμη περισσότερο τις μετατροπές σας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η PPC και το SEO συνεργάζονται συχνά για την επίτευξη των στόχων digital marketing.

Πως μπορουμε να σας βοηθησουμε;

Make an appointment

Θέλετε να συζητήσουμε για την κατασκευή της ιστοσελίδας σας ή την Digital Marketing στρατηγική της εταιρείας σας;

Δώστε μας πληροφορίες σχετικά με το project σας και εμείς θα σας παρουσιάσουμε τις κατάλληλες λύσεις.

Please type your full name.
Invalid email address.
Invalid email address.
Invalid email address.
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input