Voice search optimization (Βελτιστοποίηση φωνητικής αναζήτησης)

Η βελτιστοποίηση φωνητικής αναζήτησης είναι μια από τις νεότερες στρατηγικές digital marketing που μπορούν να υιοθετήσουν οι εταιρείες.

Τι είναι η βελτιστοποίηση φωνητικής αναζήτησης;

Με τη βελτιστοποίηση φωνητικής αναζήτησης, η εταιρεία σας βελτιώνει το υπάρχον και νέο περιεχόμενο του ιστότοπου για φωνητική αναζήτηση. Η πρόθεση είναι να κερδίσετε στον ιστότοπό σας το προηγμένο αυτό εργαλείο ή να εμφανίζεστε ως πρώτο αποτέλεσμα αναζήτησης στο Google ακόμη και πάνω από τις οργανικές λίστες.

Γιατί;

Οι διάφοροι βοηθοί φωνής, από το Siri έως το Amazon Echo, χρησιμοποιούν το επιλεγμένο απόσπασμα για να απαντήσουν σε φωνητικές αναζητήσεις. Έτσι, εάν ένας χρήστης ρωτήσει, "πώς μπορώ να καθαρίσω ένα βρώμικο πλυντήριο πιάτων;" Το Amazon Echo ή το Siri θα απαντούσαν με το επιλεγμένο απόσπασμα, το οποίο μπορείτε να δείτε παρακάτω.

Καθώς τα ερωτήματα αναζήτησης διαφέρουν κατά τη χρήση φωνής, έναντι κειμένου, η βελτιστοποίηση φωνητικής αναζήτησης είναι σημαντική. Εάν είστε τοπική επιχείρηση, αυτή η στρατηγική είναι ακόμη πιο κρίσιμη, καθώς πολλοί χρήστες βασίζονται στις κινητές συσκευές τους - και στη φωνητική αναζήτηση - για να βρουν ένα εστιατόριο, μια εταιρία ή ένα κατάστημα κοντά τους.

Ποιος είναι ο στόχος της βελτιστοποίησης φωνητικής αναζήτησης;

Ο στόχος της βελτιστοποίησης φωνητικής αναζήτησης είναι να κερδίσετε το επιλεγμένο απόσπασμα για λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με το κοινό-στόχο και την επιχείρησή σας. Με την κατάταξη στη πρώτη θέση της αναζήτησης, η εταιρεία σας αυξάνει την προβολή της στο διαδίκτυο, στους καταναλωτές δηλαδή, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε επισκέψεις στο κατάστημα, αγορές προϊόντων και άλλα.

Γιατί να χρησιμοποιήσετε τη βελτιστοποίηση φωνητικής αναζήτησης ως στρατηγική digital marketing;

Με ολοένα και περισσότερα άτομα να αγοράζουν τα λεγόμενα smartphones, καθώς και διάφορα είδη ηχείων ή ακουστικών, η φωνητική αναζήτηση γίνεται ένας νέος - και δημοφιλής - τρόπος αναζήτησης. Ως αποτέλεσμα, είναι μια από τις νεότερες στρατηγικές digital marketing που μπορούν να υιοθετήσουν οι εταιρείες.

Μερικά επιπλέον κίνητρα για επενδύσεις στη βελτιστοποίηση φωνητικής αναζήτησης περιλαμβάνουν:

  • Σχεδόν το 50% των ενηλίκων χρησιμοποιούν φωνητική αναζήτηση κάθε μέρα

Τα επόμενα χρόνια, οι αναλυτές αναμένουν ότι αυτό το ποσοστό θα αυξηθεί ακόμη περισσότερο. Με τη σειρά τους, οι πρώτοι χρήστες της βελτιστοποίησης φωνητικής αναζήτησης θα επωφεληθούν περισσότερο - οι ιστότοποί τους θα κατατάσσονται ήδη σε επιλεγμένα αποσπάσματα, οδηγώντας σε αυξημένη επισκεψιμότητα από τους καταναλωτές επιτυγχάνοντας τον στόχο που έχετε θέσει.

  • Περισσότεροι από τους μισούς κατόχους ηχείων - ακουστικών με ενεργοποίηση φωνής θέλουν ένα διαφημιστικό περιεχόμενο

Όπως το email, οι καταναλωτές θέλουν διαφημιστικό περιεχόμενο από επωνυμίες. Θέλουν να μάθουν για τις πωλήσεις και τα νέα προϊόντα σας, γι’ αυτό η επένδυση στη βελτιστοποίηση φωνητικής αναζήτησης σήμερα, μπορεί να ωφελήσει την επωνυμία σας αργότερα, όταν τα ηχεία και ακουστικά με φωνή παρέχουν αυτές τις προωθητικές επιλογές σε εταιρείες.

Πιστεύετε ότι η βελτιστοποίηση φωνητικής αναζήτησης είναι μια ιδανική στρατηγική για την επιχείρησή σας;

Είμαστε δίπλα σας για να πετύχουμε τον στόχο σας!

Πως μπορουμε να σας βοηθησουμε;

Make an appointment

Θέλετε να συζητήσουμε για την κατασκευή της ιστοσελίδας σας ή την Digital Marketing στρατηγική της εταιρείας σας;

Δώστε μας πληροφορίες σχετικά με το project σας και εμείς θα σας παρουσιάσουμε τις κατάλληλες λύσεις.

Please type your full name.
Invalid email address.
Invalid email address.
Invalid email address.
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input