Digital Marketing Trends 2022

Η παρακολούθηση των διαρκώς μεταβαλλόμενων τάσεων του Digital Marketing μπορεί να φαίνεται πρόκληση, αλλά είναι σημαντικό οι επιχειρήσεις να προβούν στις ενέργειές του, καθώς φαίνεται να αποφέρει ολόενα και περισσότερο. Με την έξαρση της πανδημίας που οι περισσότεροι από εμάς εργάζονται από το σπίτι, υπήρξε και θα συνεχίζεται να υπάρχει μια τεράστια άνοδος στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Με το Digital Marketing να ανθεί, παρακάτω θα βρείτε τις πέντε κορυφαίες τάσεις digital marketing που δεν μπορείτε να αγνοήσετε το 2022!

1. Video Marketing

Λόγω του TikTok, τα βίντεο μπορούν να γίνουν μαζικά viral και να επιτρέψουν σε brands να προσεγγίζουν χιλιάδες χρήστες σε όλο τον κόσμο καθημερινά. Οι προκλήσεις δίνουν τη δυνατότητα στους δημιουργούς να ξεκινήσουν μια τάση, δημιουργώντας ταυτόχρονα αναγνωρισιμότητα επωνυμίας, με τη χρήση περιεχομένου που δημιουργείται από τους χρήστες με ελάχιστη προσπάθεια.

Στη συνέχεια, η επιτυχία του TikTok ώθησε άλλα μέσα όπως το Instagram να αρχίσουν να ανταγωνίζονται για λειτουργίες που σχετίζονται με βίντεο, παρουσιάζοντας τα Instagram Reels, τα οποία κυκλοφόρησαν παγκοσμίως σε περισσότερες από 50 χώρες τον Αύγουστο του 2020.

Ο στόχος του Instagram Reels είναι να δημιουργήσει μεγαλύτερη δέσμευση με τους χρήστες, κάτι που έχει κερδίσει θετικές απαντήσεις από brands, influensers και χρήστες. Δεν είναι τυχαίο ότι το Pinterest και το LinkedIn επενδύουν επίσης στις δυνατότητες βίντεο τους, καθώς η τάση συνεχίζει να αναπτύσσεται και επιτρέπει στα brand να προσελκύουν μια αφοσιωμένη κοινότητα πελατών.

Ωστόσο, η τάση του video marketing δεν σημαίνει ότι πρέπει να αρχίσετε να επενδύετε σε ακριβές υπηρεσίες video. Το επίκεντρο είναι η αφήγηση και η οικοδόμηση σχέσεων με το κοινό σας. Τα βίντεο σύντομης μορφής είναι συνήθως διασκεδαστικά, ενώ ταυτόχρονα αποτελεσματικά για την ακολούθηση ενός προφίλ. Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι να εστιάσετε στο περιεχόμενό σας, για να δημιουργήσετε μια πραγματική σύνδεση με το κοινό σας.

2. Niche marketing

Το εξειδικευμένο marketing έχει να κάνει με την εξειδίκευση σε ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία για να δημιουργήσετε μια ισχυρότερη σύνδεση με το κοινό σας. Μια εξειδικευμένη αγορά σάς δίνει τη δυνατότητα να δώσετε μεγάλη προσοχή στις ανάγκες του κοινού σας για να κατανοήσετε τι θέλουν. Σας δίνει τη δυνατότητα να τοποθετήσετε τον εαυτό σας ως ειδικό και να προσελκύσετε πιστούς υποστηρικτές του brand σας.

Το niche marketing είναι στρατηγικό, καθώς έχει τη δυνατότητα να αναπτυχθεί με την πάροδο του χρόνου και να εισέλθει σε μεγαλύτερες αγορές μόλις κατασκευάσετε με επιτυχία μια ισχυρή κοινότητα ως μια μικρή startup. Με ένα μικρότερο κοινό, θα εστιάσετε περισσότερο στην ποιότητα της προβολής και της διασύνδεσης σχέσεων μαζί τους. Αυτό καθιστά πολύ πιο εύκολο τον εντοπισμό και τη στόχευση του κοινού σας, είτε μέσω οργανικών αναζητήσεων, είτε μέσω πληρωμένων διαφημίσεων.

Η τοποθέτηση του brand σας, ως εμπειρογνώμονα, σάς δίνει επίσης τη δυνατότητα να παρέχετε υψηλότερες τιμές λόγω της εξειδίκευσής σας, ενώ θεωρείστε ως αυθεντία στον κλάδο σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να ξεχωρίζετε εύκολα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αυξάνοντας παράλληλα ένα ιδιαίτερα στοχευμένο κοινό σε αυτά.

Παράδειγμα επιχειρήσης: Pet shop που προφέρει μόνο βιολογικά προϊόντα για κατοικίδια.

3. Ε- commerce platforms

Οι πλατφόρμες ecommerce βρίσκονται σε άνοδο τον τελευταίο καιρό και αναμένεται να αυξηθούν τα επόμενα χρόνια. Οι έμποροι λιανικής και οι επιχειρήσεις που βασίζονται σε πώληση προϊόντων μπορούν να επωφεληθούν από την παρουσία τους στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας αυτές τις πλατφόρμες για προβολή και εξασφαλίζοντας την θέση τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τη διάδοση της αναγνωρισιμότητας του brand τους. Οι ιδιοκτήτες καταστημάτων μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα ενσωματωμένα προγράμματα. Shopping στο Instagram και το Facebook με αναρτήσεις και διαφημίσεις με δυνατότητα αγοράς, καθιστώντας το μια απρόσκοπτη εμπειρία για τους διαδικτυακούς χρήστες.

4. Mobile marketing

Μερικές από τις πιο σημαντικές στρατηγικές mobile marketing περιλαμβάνουν τa SMS marketing, in - app marketing, sosial media marketing, location - based marketing & proximity marketing. Σύμφωνα με το Google Consumer Insights, το 61% των διαδικτυακών αγορών πραγματοποιήθηκαν από smartphone από τον Νοέμβριο 2018 έως τον Ιανουάριο 2019, με αύξηση άνω του 27% από έτος σε έτος.

Η επισκεψιμότητα από κινητές συσκευές αντιπροσωπεύει περισσότερο από το ήμισυ της συνολικής επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας και οι αγοραστές χρησιμοποιούν τις κινητές συσκευές τους για να βρουν προϊόντα και να κάνουν αγορές στο διαδίκτυο. Από την πανδημία του Covid-19, οι αγορές στα καταστήματα έχουν μειωθεί δραματικά, καθιστώντας απαραίτητο όχι μόνο να έχουμε διαδικτυακή παρουσία, αλλά και φιλική προς κινητά. Αυτό περιλαμβάνει τη διασφάλιση ότι το website σας αποκρίνεται και προσαρμόζεται σε όλες τις κινητές συσκευές.

5. Marketing automation


Με την πάροδο του χρόνου, η ανέργεση σημαντικών πλατφόρμων όπως το HubSpot, το eMarketeer και το SalesForce, έδειξαν ότι οι επιχειρήσεις που εφαρμόζουν τη χρήση αυτοματισμού για να δημιουργήσουν νέες προοπτικές, παρουσιάζουν σημαντική αύξηση στους κατάλληλους δυνητικούς πελάτες.

Η μαζική αποστολή ενός newsletter είναι μια μορφή αυτοματισμού που σας δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθείτε με συνέπεια έναν υποψήφιο πελάτη, στέλνοντας πόρους για να προσθέσετε αξία, να εκπαιδεύσετε ή να πουλήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Πέρα από τα newsletters, τα messenger bots (γνωστά και ως chatbots) έχουν γίνει όλο και πιο δημοφιλή καθώς έχουν βοηθήσει τις επιχειρήσεις να μειώσουν το κόστος λειτουργίας, την υποστήριξη πελατών και το κόστος ανθρώπινου δυναμικού.

Η δυνατότητα εξατομίκευσης μηνυμάτων και αποστολής ακολουθιών παρακολούθησης με βάση έξυπνες χρονικές καθυστερήσεις και ενεργοποιήσεις το μετατρέπει σε διοχέτευση πωλήσεων που αυξάνει τις μετατροπές.

Τώρα που γνωρίζετε τις πιο πρόσφατες τάσεις Digital Marketing που θα είναι επωφελείς για την επιχείρησή σας το 2022, ήρθε η ώρα να τις εφαρμόσετε για να αποκτήσετε τεράστια απήχηση και υψηλότερα επίπεδα διαδραστικότητας.

Για να βρείτε την κατάλληλη στρατηγική για την επιχειρήσή σας, επικοινωνήστε μαζί μας!

Πως μπορουμε να σας βοηθησουμε;

Make an appointment

Θέλετε να συζητήσουμε για την κατασκευή της ιστοσελίδας σας ή την Digital Marketing στρατηγική της εταιρείας σας;

Δώστε μας πληροφορίες σχετικά με το project σας και εμείς θα σας παρουσιάσουμε τις κατάλληλες λύσεις.

Please type your full name.
Invalid email address.
Invalid email address.
Invalid email address.
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input