Το Twitter ξεκινάει τις δοκιμές για τη λειτουργία Shop

Συμμετέχοντας σε άλλες πλατφόρμες social media για την προσθήκη λειτουργιών αγορών, το Twitter εισήγαγε το Twitter Shops, το οποίο επιτρέπει στους πωλητές να επιλέξουν έως και 50 προϊόντα για προβολή στην εφαρμογή.

Με το Twitter Shops, οι αγοραστές μπορούν να κάνουν κλικ στο κουμπί "Προβολή καταστήματος" στα προφίλ των εμπόρων για να περιηγηθούν στα διαθέσιμα προϊόντα τους.

Η δυνατότητα είναι προς το παρόν διαθέσιμη σε έκδοση beta για χρήστες iPhone στις ΗΠΑ και πρόκειται να ανακοινωθεί σύντομα η άφιξή του Twitter Shop παγκοσμίως.

Η κυκλοφορία της λειτουργίας Twitter Shops σηματοδοτεί ότι τα social media ενώνονται μεταξύ τους για να ενισχύσουν τις προσφορές στο e-commerce, εφόσον η ζήτηση ολοένα και αυξάνεται . Τον περασμένο Ιούλιο, η εταιρεία αποκάλυψε το εργαλείο Shop Module, το οποίο παρουσίαζε τα προϊόντα των πωλητών στην κορυφή των προφίλ τους. Τον Νοέμβριο, η πλατφόρμα συνεργάστηκε με τη Walmart για τη μετάδοση της πρώτης ζωντανής ροής με δυνατότητα αγοράς στην πλατφόρμα της που φιλοξενείται από τον καλλιτέχνη Jason Derulo.

Το Twitter Shops επιτρέπει στους εμπόρους να προσφέρουν έως και 50 προϊόντα από το προφίλ τους.

Άλλα social media, συμπεριλαμβανομένου του Instagram, του Snapchat και του Facebook, έχουν πραγματικά επεκταθεί στο ecommerce εδώ και χρόνια. Το κανάλι αναπτύχθηκε καθώς οι χρήστες απέφευγαν τα καταστήματα κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19. Ο Adam Mosseri, επικεφαλής του Instagram, σημείωσε μάλιστα το περασμένο καλοκαίρι ότι η εφαρμογή σχεδιάζει να στραφεί στο ηλεκτρονικό εμπόριο και να διευρύνει την εστίαση της εταιρείας, λέγοντας ότι «δεν είναι πλέον μια εφαρμογή κοινής χρήσης φωτογραφιών».

Καθώς το e commerce έχει επεκταθεί, τα social media έχουν δοκιμάσει μια ποικιλία λειτουργιών όπως βίντεο με δυνατότητα αγοράς και ζωντανή ροή. Τον περασμένο Νοέμβριο, το Pinterest χρησιμοποίησε επωνυμίες όπως Allbirds, Crown Affair και Outdoor Voices για προσφορές προϊόντων στη νέα λειτουργία Pinterest TV.

Εκτός από το Twitter, η Walmart συνεργάστηκε επίσης με το TikTok για να φιλοξενήσει ένα livestream για αγορές με προϊόντα ομορφιάς από την L'Oréal, το The Lip Bar και την NYX Cosmetics.

Το TikTok έχει γίνει ένας δημοφιλής συνεργάτης για brands που επιθυμούν να προσεγγίσουν νέους καταναλωτές μέσω livestream!

Πως μπορουμε να σας βοηθησουμε;

Make an appointment

Θέλετε να συζητήσουμε για την κατασκευή της ιστοσελίδας σας ή την Digital Marketing στρατηγική της εταιρείας σας;

Δώστε μας πληροφορίες σχετικά με το project σας και εμείς θα σας παρουσιάσουμε τις κατάλληλες λύσεις.

Please type your full name.
Invalid email address.
Invalid email address.
Invalid email address.
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input