4 βήματα για την επιλογή του σωστού Digital Marketing Agency

Ανοίξατε τη γραμμή αναζήτησής σας στο Google και πληκτρολογήσατε «Καλύτερες εταιρείες digital marketing». Και τώρα τι; Πώς ξέρετε ποια εταιρεία είναι η κατάλληλη για εσάς και την επιχείρησή σας;

Παρακάτω είναι μια απρόσκοπτη, εύκολη, λίστα ελέγχου που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά τον ζήτηση μιας πιθανής εταιρείας digital marketing με την οποία θα συνεργαστείτε. Εάν βεβαιωθείτε ότι όλα τα παρακάτω είναι τσεκαρισμένα, τίποτα δεν θα μείνει στο σκοτάδι όταν εξετάσετε πού να τοποθετήσετε το κεφάλαιο μάρκετινγκ που θέλετε να επενδύσετε.

Η σωστή εταιρεία digital marketing θα σας βοηθήσει τελικά να κλιμακώσετε την επιχείρησή σας και να αυξήσετε τα μηνιαία έσοδα, ενώ η επιλογή μίας λάθανσμένης εταιρείας για να συνεργαστείτε μπορεί να βλάψει την επιχείρησή σας όχι μόνο οικονομικά αλλά και την αξιοπιστία της.

4 βήματα για να βρείτε την καλύτερη εταιρεία digital marketing

1. Ελέγξτε τον ιστότοπο

Τώρα, αυτό μπορεί να είναι για κάποιους προφανές, αλλά θα εκπλαγείτε με τον αριθμό των πελατών που δεν κάνουν μια βαθιά αναζήτηση στον ιστότοπο προτού επικοινωνήσουν με το digital agency.

Όταν εξετάζετε ποιο agency είναι το καταλληλότερη για την επιχείρησή σας, αναρωτηθείτε: Ποιες υπηρεσίες προσφέρουν; Έχουν διαθέσιμο portfolio εργασιών; Ο ιστότοπος της εταιρείας μεταδίδει ποια είναι τα δυνατά της σημεία;

Όταν κοιτάζετε την αρχική σελίδα οποιουδήποτε digital agency, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι πολλοί από αυτούς θα τονίσουν τα δυνατά τους σημεία χωρίς να παρέχουν δεδομένα και εξατομικευμένες περιπτώσεις, γι' αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό να κοιτάξετε πιο βαθιά.

Ένα σωστά δομημένο digital agency θα αποδείξει τα δυνατά του σημεία με μελέτες περιπτώσεων στον ιστότοπό του, τονίζοντας τη δουλειά του σε διάφορους κλάδους, περιγράφοντας τις καμπάνιες και τις υπηρεσίες που εκτελούνται για τις αντίστοιχες επιχειρήσεις και παρουσιάζοντας τα αποτελέσματά τους μέσω δεδομένων.

Αυτή είναι η τέλεια ευκαιρία να ανακαλύψετε ποιες υπηρεσίες χρησιμοποιούν πιο συχνά, να καταλάβετε αν έχουν συνεργαστεί με άλλες επιχειρήσεις στον κλάδο σας και να μάθετε το ποσοστό επιτυχίας τους μέσω στατιστικών.

Κάντε την έρευνά σας για να κατανοήσετε καλύτερα ΠΩΣ μπορούν να σας βοηθήσουν συγκεκριμένα.

2. Διαφάνεια

Αυτό μπορεί να είναι το πιο ζωτικό βήμα. Καθώς επικοινωνείτε με την ομάδα πωλήσεων μιας εταιρείας digital marketing, βεβαιωθείτε ότι λαμβάνετε σαφείς, συνοπτικές απαντήσεις στις ερωτήσεις σας σχετικά με την τιμολόγηση, το μέγεθος της ομάδας, το εύρος εργασίας κ.λπ.

Είναι σημαντικό να μπείτε στην αρχική σας συνάντηση με σαφείς προσδοκίες και σχετικές ερωτήσεις.

Πρέπει να κατανοήσετε πώς εργάζονται εσωτερικά ως εταιρεία, πώς είναι η διαδικασία ενσωμάτωσης για αυτούς και πώς η επιχείρησή σας θα ταίριαζε στην εταιρική τους κουλτούρα.

Δώστε προσοχή στο ποιος σας δίνει τις πιο ωφέλιμες πληροφορίες, είναι εκ των προτέρων και περιγράφει τις πιο απαραίτητες πτυχές διεξαγωγής καμπάνιας μαζί τους από το Α ως το Ω.

3. Οι αριθμοί δεν λένε ψέματα

Λατρεύουμε το ρητό, «Οι αριθμοί δεν λένε ψέματα» λόγω της αλήθειας και της απλότητάς του.

Τελικά, πώς θα μπορέσει να αποδείξει την αξία και τη διαφάνειά του η πιθανή νέα εταιρεία digital marketing;

Ένδειξη: έχοντας τα πιο ακριβή και ολοκληρωμένα δεδομένα. Η εταιρεία με την οποία πιθανότατα θα θέλετε να συνεργαστείτε θα βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των πιο πρόσφατων τεχνολογιών στο digital marketing και θα χρησιμοποιεί τα εργαλεία βέλτιστης πρακτικής για τους πελάτες της σε όλες τις πτυχές – ειδικά όταν πρόκειται για αναφορές.

Οι περισσότερες επιχειρήσεις φέρνουν έναν συνεργάτη digital marketing όταν θέλουν να κλιμακώσουν ή να στοχεύσουν συγκεκριμένα στοιχεία της επιχείρησής τους.

Για να επιτύχετε την ανάπτυξη πρέπει να έχετε ένα σημείο προέλευσης – για να καταλάβετε ποιες από τις προσπάθειές σας αποφέρουν τα καλύτερα αποτελέσματα – και ίσως χρειαστεί να περιστρέψετε ένα.

Κατά συνέπεια, μια βασική πτυχή στην επιλογή του σωστού συνεργάτη για την επιχείρησή σας είναι η κατανόηση των πιο σημαντικών KPI (βασικοί δείκτες απόδοσης) και η μεταφορά τους στην εταιρεία για να δει πώς είναι σε θέση να λάβει τα δεδομένα και να μετρήσει τα αποτελέσματα.

Ένα από τα πλεονεκτήματα της χρήσης μιας υπηρεσίας που βασίζεται σε δεδομένα είναι η ικανότητά τους να αποκρυπτογραφούν τα δεδομένα και να μετατρέπουν τους πρωτογενείς αριθμούς σε μια εύπεπτη αναφορά για εσάς. Με αυτόν τον τρόπο, δεν χρειάζεται να βγάλετε νόημα από τους αριθμούς και να κάνετε την αναφορά μόνοι σας.

4. Νοοτροπία

Η επιλογή ενός συνεργάτη digital marketing για συνεργασία ευθυγραμμίζεται στενά με αυτή τη νοοτροπία.

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να ελέγξετε μια πιθανή εταιρεία είναι να δείτε με ποιον συνεργάζεται. Αυτό δείχνει μια ομοϊδεάτη σύνδεση και μπορεί να σας δώσει μια εικόνα για το επίπεδο τεχνογνωσίας που έχουν εσωτερικά.

Τα μεγάλα γραφεία μάρκετινγκ δεν λειτουργούν μόνα τους.

Το να κατανοήσετε ποιος είναι στο συνδεδεμένο δίκτυο συνεργασιών τους και τι φέρνει κάθε συνεργάτης στην εταιρεία, και κατά συνέπεια εσείς, ο πελάτης, αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της επιλογής γιατί αυτή η εταιρεία θα σας ωφελήσει.

Συμπέρασμα

Η διαδικασία επιλογής του σωστού συνεργάτη ενός digital agency για την επιχείρησή σας είναι μακρά, απογοητευτική και μπερδεμένη – αλλά δεν χρειάζεται να είναι.

Η χρήση αυτών των τεσσάρων βασικών βημάτων για την κατανόηση του πριν καν φτάσετε στην πρώτη κλήση θα βοηθήσει να μετριαστούν πολλά από τα ερωτήματά σας. Θα μπορούσε ενδεχομένως να αποφύγει τη σπατάλη του χρόνου σας με μια εταιρεία που δεν ταιριάζει στην επιχείρησή σας.

Κάντε την προκαταρκτική σας έρευνα και θα είστε σε θέση να περιορίσετε την τέλεια εταιρεία για εσάς!

Εάν ενδιαφέρεστε για υπηρεσίες digital marketing και θέλετε να έρθετε σε επαφή με την ομάδα μας, ακολουθήστε τα παραπάνω βήματα και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε.

Πως μπορουμε να σας βοηθησουμε;

Make an appointment

Θέλετε να συζητήσουμε για την κατασκευή της ιστοσελίδας σας ή την Digital Marketing στρατηγική της εταιρείας σας;

Δώστε μας πληροφορίες σχετικά με το project σας και εμείς θα σας παρουσιάσουμε τις κατάλληλες λύσεις.

Please type your full name.
Invalid email address.
Invalid email address.
Invalid email address.
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input