TikTok: Ένα ουσιαστικό εργαλείο για αποτελεσματικό μάρκετινγκ

Υπάρχει σύνδεση μεταξύ του TikTok, των επωνυμιών και των ομάδων μάρκετινγκ;

Τα τελευταία τρία χρόνια, η εφαρμογή TikTok περιλαμβάνεται στη λίστα με τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές στον κόσμο, καθιστώντας την, την ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων που υπήρξε ποτέ.

Ένα δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες μηνιαίως και 2 δισεκατομμύρια λήψεις αργότερα, το TikTok έχει γίνει μια από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές κοινής χρήσης βίντεο. Παρόλο που αυτοί οι αριθμοί μπορεί να φαίνονται συντριπτικοί ή σαν να είναι πολύ αργά για να εισχωρήσετε στο κανάλι, δεν είστε ο μόνος. Πράγματι, εταιρείες πολλών δισεκατομμυρίων όπως η Google, το Facebook, το YouTube, το IKEA, η Nestlé, η Audi και η Toyota δεν έχουν ακόμη στραφεί στο blockchain. Η τελευταία έρευνα του TikTok δείχνει ότι το 35% των χρηστών του είναι ηλικίας 19-29 ετών, καταρρίπτοντας την προκατειλημμένη πεποίθηση ότι ήταν «μόνο για παιδιά».

 Όσον αφορά την απήχηση, το κοινό του TikTok είναι παγκοσμίως.

Υπάρχουν πλέον 154 χώρες όπου το TikTok είναι διαθέσιμο και τα viral βίντεο μπορούν να προβληθούν παγκοσμίως. Η εφαρμογή TikTok είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να επεκτείνετε την εμβέλεια της επωνυμίας σας πέρα από τα σύνορα της χώρας σας, αλληλεπιδρώντας με νέο κοινό σε όλο τον κόσμο.

Το TikTok έχει κάνει το μάρκετινγκ πιο εύκολο από ποτέ.

Το TikTok είναι μια ιδανική απόδραση για τις επωνυμίες ώστε να επεκτείνουν τον αντίκτυπο του περιεχομένου βίντεο τους λόγω της σχεδόν απεριόριστης απήχησής του και της δημοτικότητας του βίντεο στο μάρκετινγκ. ο TikTok είναι μια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων όπου οι χρήστες μπορούν να μοιράζονται και να παράγουν περιεχόμενο. Η δημιουργία ενός βίντεο για την επιχείρησή σας σάς επιτρέπει να προσελκύσετε το κοινό σας, να το εκπαιδεύσετε και να προκαλέσετε μια συναισθηματική ανταπόκριση από αυτό. Το περιεχόμενο και η αφοσίωση που δημιουργείται από χρήστες είναι πιθανό να είναι αποτέλεσμα αυτού. Ως αποτέλεσμα του ακριβούς αλγόριθμου του TikTok, οι αναρτήσεις σας είναι πιο πιθανό να εμφανίζονται στη σελίδα "Για εσάς" του δυνητικού πελάτη σας.

Είναι το TikTok ένα μέρος όπου το κοινό που επιθυμείτε να συμμετέχετε;

Σκεφτείτε εάν οι άνθρωποι που προσπαθείτε να προσεγγίσετε χρησιμοποιούν ειδικά το TikTok. Ακόμα κι αν το κοινό-στόχος σας δεν το χρησιμοποιεί αυτήν τη στιγμή, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να το αγνοήσετε. Προς τιμήν τους, τα περισσότερα από τα κορυφαία δίκτυα μέσων κοινωνικής δικτύωσης ξεκίνησαν με ένα κοινό που αποτελείται από εφήβους και νεαρούς ενήλικες. Σήμερα, χρησιμοποιούνται πάνω από εκατομμύρια επιχειρήσεις για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Εγγραφείτε νωρίς στο TikTok, για να μπορείτε να δημιουργήσετε ένα κοινό πριν το κάνουν οι ανταγωνιστές σας.

Η χρήση του TikTok Influencer Marketing για την αύξηση της απόδοσης της επένδυσης

Λόγω των μεγάλων βάσεων θαυμαστών τους, η συνεργασία με τους Influencers του TikTok μπορεί να είναι μια φανταστική ιδέα. Γιατί; Οι influencers TikTok χρεώνουν ένα κλάσμα από αυτό που κάνουν οι influencers άλλων πλατφορμών σε αντάλλαγμα για πρόσβαση σε μεγαλύτερο κοινό. Η αξιοποίηση της νηπιακής ηλικίας του TikTok ως διαφημιστικής πλατφόρμας είναι μια τεράστια ευκαιρία.

Προώθηση ενός brand στο TikTok

Ως αποτέλεσμα των πρόσφατων ενημερώσεων στην εφαρμογή TikTok, μπορεί πλέον να προβάλλει και να βελτιστοποιεί τις διαφημίσεις της πλατφόρμας. Επί του παρόντος, υπάρχουν πέντε φόρμες διαφημίσεων, συμπεριλαμβανομένων των διαφημίσεων in-feed που μοιάζουν με το Instagram. Οι επώνυμες εξαγορές και τα επώνυμα εφέ, συμπεριλαμβανομένων των φίλτρων AR, των αυτοκόλλητων και των φακών, εμφανίζονται καθώς πλοηγείστε στη διαφήμιση.

Εσείς ακόμη να γίνετε ο επόμενος TikToker?

Πως μπορουμε να σας βοηθησουμε;

Make an appointment

Θέλετε να συζητήσουμε για την κατασκευή της ιστοσελίδας σας ή την Digital Marketing στρατηγική της εταιρείας σας;

Δώστε μας πληροφορίες σχετικά με το project σας και εμείς θα σας παρουσιάσουμε τις κατάλληλες λύσεις.

Please type your full name.
Invalid email address.
Invalid email address.
Invalid email address.
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input