Performance Max: Τι είναι;

Η Google θα αντικαταστήσει τις έξυπνες καμπάνιες αγορών με το Performance Max (PMax) ως νέο τύπο καμπάνιας στο Google Ads το 2022 και σας συμβουλεύει να μελετήσετε όσο το δυνατόν περισσότερο το νέο εργαλείο το συντομότερο δυνατό για να διευκολύνετε τη μετάβαση, καθώς οι έξυπνες διαφημίσεις αγορών θα εκλείψουν.

Ο πρωταρχικός στόχος της PMax είναι να προσφέρει στους εμπόρους του μάρκετινγκ περισσότερα κανάλια για να διαφημίζονται και ένα υψηλότερο επίπεδο αυτοματισμού.

Τι σκοπεύει να πετύχει το Performance Max;

Το Performance Max είναι ένας τύπος καμπάνιας που είναι πλήρως αυτοματοποιημένος και εκτελείται σε μια ποικιλία καναλιών, όπως το Search, το Display, το Discover, το YouTube, το Gmail και οι Χάρτες.

Το κίνητρο της Google για την εισαγωγή αυτής της νέας επιλογής προήλθε από την πεποίθησή της ότι πολλοί διαφημιστές αγωνίστηκαν να προσδιορίσουν το κατάλληλο κανάλι για κάθε καμπάνια και να αναπτύξουν τις γνώσεις τους σε αυτόν τον τομέα. Εξαιτίας αυτού, οι έμποροι επικεντρώθηκαν τελικά σε λίγα μόνο κομμάτια, χάνοντας τις πραγματικές δυνατότητες του Google Ads.

Αν και αυτός ο υψηλός βαθμός αυτοματοποίησης μπορεί αρχικά να φαίνεται ανησυχητικός, η στρατηγική της Google δεν περιλαμβάνει την πλήρη αφαίρεση της ελευθερίας και της ευθύνης των ατόμων και την ανάληψη του πλήρους ελέγχου όλων των δραστηριοτήτων. Για να χρησιμοποιήσετε το PMax, πρέπει να θέσετε τους κατάλληλους στόχους και να προσφέρετε αξιόλογους πόρους.

Η Google αποκάλυψε μια νέα μεθοδολογία για τον καθορισμό αυτών των σχετικών στόχων. Για να μεγιστοποιήσετε την απόδοση της επένδυσής σας, μπορείτε να εστιάσετε τις προσπάθειες βελτιστοποίησης σε έναν ή περισσότερους στόχους (διαδικτυακές πωλήσεις, δημιουργία δυνητικών πελατών και πωλήσεις εκτός σύνδεσης) και να παρέχετε διαφορετικές τιμές στις μετατροπές σας. Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε πρωτεύουσες και δευτερεύουσες ενέργειες εντός ενός συγκεκριμένου στόχου. Οι δευτερεύοντες στόχοι παρακολουθούνται έτσι ώστε να μπορείτε να τους βλέπετε, αλλά το σύστημα δεν βελτιστοποιεί ενεργά προς αυτούς. Οι κύριες δραστηριότητες είναι ουσιαστικά αυτές που οδηγούν σε (αυτόματη) βελτιστοποίηση προσφορών.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι τα κανάλια δεν μπορούν ακόμη να παραληφθούν χειροκίνητα από το PMax, επειδή ο στόχος είναι να μην χάσετε καμία πιθανότητα. Το Performance Max είναι ουσιαστικά μια καμπάνια απόδοσης που εστιάζει στις μετατροπές. Η συνιστώμενη βέλτιστη πρακτική είναι να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε άλλους τύπους καμπανιών εκτός από το PMax για KPI που δεν σχετίζονται με την απόδοση. Η εκτέλεση μιας συγκεκριμένης καμπάνιας στο YouTube σε συνδυασμό με το Performance Max για στόχους χαμηλότερης διοχέτευσης θα μπορούσε να είναι μια βιώσιμη απάντηση για στόχους ανώτερης διοχέτευσης, όπως η αύξηση της ευαισθητοποίησης.

Σε τι διαφέρουν οι έξυπνες καμπάνιες Αγορών από τη Performance Max;

Εκτός από τη χρήση όλου του φάσματος της Google, το PMax προσφέρει μια ποικιλία από δυνατότητες υποβολής προσφορών.

Το Performance Max προσθέτει το Discover, το Youtube σε ροή και τους Χάρτες στη μίξη εκτός από την Αναζήτηση, το Display, συμπεριλαμβανομένων των Gmail και Youtube, για να αυξήσει την προσέγγιση χρηστών και τις μετατροπές και να ανοίξει νέα τμήματα κοινού.

Εναλλακτικές λύσεις για προσφορές σε απόδοση το PMax προσθέτει μεγιστοποίηση αξίας μετατροπής με προαιρετικό κόστος ανά ενέργεια στην απόκτηση νέων πελατών, υποβολή προσφορών για επίσκεψη στο κατάστημα, μεγιστοποίηση αξίας με προαιρετική απόδοση διαφημιστικής επένδυσης (ROAS) και μεγιστοποίηση αξίας με προαιρετική απόδοση διαφήμισης. Το Performance Max βελτιώνεται στον καθορισμό στόχων με στόχους και έχει πλήρως αυτοματοποιημένη υποβολή προσφορών, σε αντίθεση με τις Έξυπνες Αγορές.

Μπορείτε επίσης να παρέχετε σήματα κοινού για καλύτερη απόδοση και να δημιουργήσετε οδηγίες αξίας μετατροπής. Σας δίνεται μια σελίδα Insights για μια σύνοψη, η οποία αυξάνει τον έλεγχο και τη διαφάνειά σας.

Στις Έξυπνες καμπάνιες Αγορών, οι προϋπολογισμοί συχνά διαιρούνταν και αποσιωπώνονταν ανά δίκτυο ή στόχο. Στο PMax, συγκεντρώνονται σε αποθέματα και ενθαρρύνονται να μοιράζονται μεταξύ τους στόχους για βελτιωμένη συνολική απόδοση.

Ποιες φόρμες διαφημίσεων είναι διαθέσιμες και ποιες πληροφορίες πρέπει να παρέχετε;

Οι διάφοροι τύποι διαφημίσεων που είναι διαθέσιμοι σε κάθε πτυχή της Google θα συζητηθούν σε αυτό το εξαιρετικά τεχνικό μέρος, μαζί με τα στοιχεία που πρέπει να δώσετε για να λειτουργήσουν.

Search Engine

Οι φόρμες που είναι διαθέσιμες στο απόθεμα αναζήτησης είναι διαφημίσεις αγορών και διαφημίσεις κειμένου. Απαιτείται μια ροή για τις διαφημίσεις αγορών, ενώ οι διαφημίσεις με κείμενο απαιτούν μόνο το ίδιο το κείμενο και ένα τελικό URL.

Display

Εδώ, οι αποκριτικές και δυναμικές διαφημίσεις προβολής είναι υπό αμφισβήτηση. Πρέπει να παρέχετε ένα στοιχείο εικόνας, κειμένου και βίντεο για αποκριτικές διαφημίσεις προβολής. Οι δυναμικές διαφημίσεις προβολής χρησιμοποιούν βίντεο, στοιχεία HTML5, φωτογραφίες και ροές δεδομένων.

Display (Gmail και Youtube)

Παρόμοια με τις διαφημίσεις Display Responsive και Dynamic display, υπάρχουν επιλογές για εμφάνιση στο Gmail και στο YouTube. Ενώ οι δυναμικές διαφημίσεις προβολής απαιτούν επίσης ροή, οι αποκριτικές διαφημίσεις προβολής χρησιμοποιούν στοιχεία κειμένου και εικόνας.

Display (Discover)

Προσφέρεται αποκριτική και δυναμική διαφήμιση προβολής, παρόμοια με την προβολή των παραπάνω αποθεμάτων. Τα στοιχεία εικόνας και κειμένου είναι απαραίτητα τόσο για αποκριτικές όσο και για δυναμικές διαφημίσεις προβολής.

Youtube (μόνο βίντεο, εξαιρουμένης της προβολής)

Η διαθέσιμη μορφή διαφήμισης είναι το YouTube instream, το οποίο χρησιμοποιεί στοιχεία κειμένου, εικόνων και βίντεο που παρέχετε.

Χάρτες

Οι διαφημίσεις τοπικού αποθέματος σε φύλλα τοποθεσιών και πινέζες χαρτών είναι αμφίβολες για τους Χάρτες Google. Θα ήταν καλύτερο να παρέχετε μια ροή GMB, μια εικόνα και στοιχεία κειμένου.

Οι καλύτεροι τρόποι χρήσης του Max performance και οι βέλτιστες πρακτικές για να το κάνετε αυτό

Συνιστάται ανεπιφύλακτα να ξεκινήσετε τη δοκιμή της απόδοσης Max το συντομότερο δυνατό, επειδή η συγκέντρωση όλων των απαραίτητων πόρων μπορεί να πάρει κάποιο χρόνο. Δεδομένου ότι οι κανονικές καμπάνιες συχνά περιλαμβάνουν επιπλέον λειτουργίες, όπως αναζήτηση με λέξεις-κλειδιά, που μπορούν να βοηθήσουν στη διατήρηση της παρουσίας της επωνυμίας και του όγκου μετατροπών, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε συνδυασμό με υπάρχουσες παραδοσιακές καμπάνιες αγορών ως συμπληρωματική στρατηγική. Το PMax μπορεί να βοηθήσει στην καταγραφή τυχόν πρόσθετων ευκαιριών μετατροπής που μπορεί να υπάρχουν.

Ενθαρρύνεται επίσης μια αξιολόγηση 4-6 εβδομάδων των αποτελεσμάτων της μέγιστης απόδοσης. Εάν ο στόχος σας είναι να αυξήσετε τις μετατροπές, μπορείτε να αξιολογήσετε την απόδοσή σας χρησιμοποιώντας τις μετατροπές και το κόστος ανά ενέργεια. Μπορείτε να αποκτήσετε πληροφορίες από την αξία μετατροπής και την απόδοση διαφημιστικής δαπάνης σε επίπεδο λογαριασμού πριν και μετά την απόκτηση της καμπάνιας PMax, εάν ο επιλεγμένος στόχος σας είναι να μεγιστοποιήσετε την αξία μετατροπής.

Πρέπει να παρέχετε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για να επιτύχετε την πιο εξαιρετική απόδοση κατά τη ρύθμιση της καμπάνιας. Ως ενδείξεις για την καμπάνια, αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη λίστα επαναληπτικού μάρκετινγκ, την προσαρμοσμένη πρόθεση, την αντιστοίχιση πελατών και τα συγκρίσιμα είδη κοινού.

Όσον αφορά τις καμπάνιες, τα δημιουργικά (στοιχεία) είναι ζωτικής σημασίας, επειδή το πρωτότυπο και εντυπωσιακό υλικό είναι ένα από τα πιο απαραίτητα εργαλεία για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης. Η μη αυτόματη βελτιστοποίηση όλων των δεδομένων μπορεί να διαρκέσει πολύ, εάν έχετε πολλά προϊόντα να συμπεριλάβετε στην καμπάνια σας. Είναι μια καταπληκτική ιδέα να συνεργαστείτε με μια πλατφόρμα διαχείρισης ροής δεδομένων για να επιτύχετε τα καλύτερα αποτελέσματα. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να εγγυηθείτε ότι όλα τα δεδομένα που παρέχονται είναι ακριβή και ενημερωμένα, κάτι που είναι απαραίτητο για την επιτυχία των καμπανιών Pmax.

Επικοινωνήστε μαζί μας εάν έχετε ερωτήσεις ή εάν θέλετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πώς η διαχείριση ροών προϊόντων θα μπορούσε να ωφελήσει την εταιρεία σας.

Πως μπορουμε να σας βοηθησουμε;

Make an appointment

Θέλετε να συζητήσουμε για την κατασκευή της ιστοσελίδας σας ή την Digital Marketing στρατηγική της εταιρείας σας;

Δώστε μας πληροφορίες σχετικά με το project σας και εμείς θα σας παρουσιάσουμε τις κατάλληλες λύσεις.

Please type your full name.
Invalid email address.
Invalid email address.
Invalid email address.
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input