Βιωσιμότητα - το μέλλον της συσκευασίας

Οι πέντε πιο βιώσιμες τάσεις συσκευασίας για το 2022 και μετά, όπως φαίνεται στο μέλλον της συσκευασίας.

Στο παρελθόν, το πλαστικό ήταν το υλικό επιλογής για όλους σχεδόν τους τύπους συσκευασίας.

Το πλαστικό ήταν το υλικό για τις επιχειρήσεις που ήθελαν να κυκλοφορήσουν τα προϊόντα τους στον κόσμο, επειδή ήταν φθηνό, μακράς διαρκείας και αποτελεσματικό.

Επέτρεψε στους σχεδιαστές πλήρη δημιουργική ελευθερία όσον αφορά την εμφάνιση των αντικειμένων τους.

Τα πλαστικά μιας χρήσης γίνονται γρήγορα παρελθόν στη σημερινή κοινωνία.

Το πλαστικό δεν είναι πλέον η καλύτερη επιλογή για τις μάρκες, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν πιο φιλικές προς το περιβάλλον εναλλακτικές λύσεις προϊόντων.

Γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα απαγορεύσεις και κανονισμούς που περιορίζουν τη χρήση του υλικού.

Επειδή όλοι γνωρίζουμε την καταστροφική επίδραση που έχουν τα υπερβολικά σκουπίδια και τα πλαστικά στο περιβάλλον, πολλοί άνθρωποι έχουν πλέον μεγαλύτερες προσδοκίες όσον αφορά τη συσκευασία των προϊόντων που αγοράζουν.

Ενώ οι επιχειρήσεις συνεχίζουν να εργάζονται για ένα πιο φιλικό προς το περιβάλλον μέλλον, τα ακόλουθα είναι μερικές από τις τάσεις στις συσκευασίες που βλέπουμε τώρα σε άνοδο.

1. Εναλλακτικές λύσεις έναντι των πλαστικών που είναι eco - friendly.

Ορισμένα πράγματα δεν μπορούν να αποθηκευτούν σε χαρτόνι, χαρτί ή άλλα τυπικά βιώσιμα υλικά.

Η πλαστική συσκευασία εξακολουθεί να είναι η πιο βολική επιλογή για πολλά τρόφιμα, υγρά και είδη ομορφιάς.

Σε καταστάσεις όπως αυτές, οι επιχειρήσεις αναζητούν όλο και περισσότερο καινοτόμα νέα υλικά που κατασκευάζονται από φυτά και όχι παραδοσιακά από ορυκτά καύσιμα.

Αποδίδουν ακριβώς το ίδιο με το πλαστικό και έχουν την ίδια εμφάνιση, αλλά βιοδιασπώνται σε λίγες εβδομάδες ή μήνες και όχι σε εκατοντάδες χρόνια.

Το πλεονέκτημα αυτών των πλαστικών υποκατάστατων είναι ότι μπορεί να εξακολουθούν να διαμορφώνονται, να αναπτύσσονται και να χαρακτηρίζονται όπως ακριβώς θέλετε να εμφανίζονται.

Το μειονέκτημα είναι ότι οι περισσότεροι θα πίστευαν ότι είναι απλώς πλαστικό. Συνεπώς, πρέπει να εξηγήσετε ότι είναι ευγενικό με το περιβάλλον.

2. Ανακύκλωση, ανακύκλωση, ανακύκλωση!

Μπορείτε να συμβάλετε στο να διασφαλίσετε ότι το προϊόν που συσκευάζετε είναι φιλικό προς το περιβάλλον χρησιμοποιώντας ανακυκλώσιμα υλικά.

Ωστόσο, για να επηρεάσουν πραγματικά την ατελείωτη κατασκευή νέου υλικού, πολλές επιχειρήσεις επιλέγουν να χρησιμοποιούν ανακυκλωμένο υλικό από την αρχή της παραγωγικής τους διαδικασίας.

Επειδή όλα μπορούν να ανακυκλωθούν, μπορείτε γενικά να περιμένετε το γυαλί, το μέταλλο, το χαρτόνι και το χαρτί να είναι ιδανικές επιλογές για τη συσκευασία σας, επειδή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ξανά οποιοδήποτε από αυτά τα υλικά.

Αλλά έχετε σκεφτεί να σκεφτείτε εκδόσεις αυτών των υλικών που έχουν ήδη ανακυκλωθεί; Με αυτόν τον τρόπο, δεν θα αποτρέψετε απλώς οτιδήποτε από το να καταλήξει σε χώρο υγειονομικής ταφής, αλλά θα του δώσετε επίσης μια δεύτερη ευκαιρία ζωής, ώστε να μπορεί να ανακυκλωθεί ξανά.

3. Απλά, λιτά και απέριττα

Οι συσκευασίες πολλών φιλικών προς το περιβάλλον και βιώσιμων εταιρειών γίνονται όλο και πιο μινιμαλιστικές σε εμφάνιση και αίσθηση.

Πολλές εταιρείες απομακρύνονται από τα περίτεχνα γραφικά, τα έντονα χρώματα και άλλες σχεδιαστικές πτυχές που χρησιμοποιούσαν παραδοσιακά στις συσκευασίες τους.

Τώρα προτιμούν μια πιο απλή και απλή εμφάνιση και αίσθηση για τα δοχεία των προϊόντων τους.

Συσκευάστε το προϊόν σας σε απλό καφέ χαρτόνι ή λευκό χαρτί με ελάχιστο κείμενο και εικόνες.

Μπορείτε να κάνετε μια εντυπωσιακή δήλωση ότι το προϊόν σας είναι ανακυκλώσιμο και ωφέλιμο για το περιβάλλον χωρίς καν να χρειάζεται να το πείτε αυτό.

Ορισμένες επιχειρήσεις αποφάσισαν να εξαιρέσουν όλο το κείμενο εκτός από μια σύντομη ή δύο φράση, όπως "Είμαι ανακυκλώσιμο!" ή "100% ανακυκλωμένο", που μας φέρνει στο επόμενο θέμα μας...

4. Σαφέστερη επισήμανση

Είναι ένα εξαιρετικό βήμα προς τη βιωσιμότητα η χρήση υλικών συσκευασίας που μπορούν να ανακυκλωθούν εύκολα. Ωστόσο, τι ωφελεί εάν οι πελάτες σας δεν γνωρίζουν ότι μπορούν να ανακυκλώσουν τη συσκευασία;

Πρόσφατα, υπήρξε μια τάση προς τη συσκευασία προϊόντων που διαθέτει πιο σαφή σήμανση και παρέχει μεγαλύτερη διαφάνεια.

Οι πελάτες μπορούν να απορρίψουν πιο εύκολα τη συσκευασία του προϊόντος σας με τον κατάλληλο τρόπο, εάν κάνετε άφθονα εμφανές εάν είναι ανακυκλώσιμο ή όχι και πώς πρέπει να ανακυκλώνεται.

Αυτό θα φέρει επίσης την προσοχή στις περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες που έχετε αναλάβει.

Όσον αφορά τα ζητήματα βιωσιμότητας, γνωρίζουμε ότι ένας αυξανόμενος αριθμός πελατών βάζουν τα χρήματά τους εκεί που είναι.

Ως αποτέλεσμα, όσο περισσότερο καυχιέστε για την ανακυκλώσιμη συσκευασία σας, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα ο πελάτης να αγοράσει ξανά από εσάς.

5. Βρώσιμες συσκευασίες

Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, οι βρώσιμες συσκευασίες είναι σίγουρα σε άνοδο και είναι μια καταπληκτική μέθοδος για την ελαχιστοποίηση των περιττών υλικών και των απορριμμάτων που δημιουργούνται.

Ειδικά για επιχειρήσεις τροφίμων, ζαχαρωτών και ποτών, γιατί να αγοράσετε ένα πλαστικό μπουκάλι χυμού όταν μπορείτε να έχετε μια βρώσιμη κάψουλα κατασκευασμένη από εκχύλισμα φυκιών;

Αυτά τα είδη υλικών δεν έχουν φτάσει ακόμα στο mainstream.

Ωστόσο, στον συνεχή πόλεμο ενάντια στο πλαστικό μιας χρήσης, αναμένουμε ότι σύντομα θα μπορέσουμε να βρούμε μια αύξηση μαζεύοντας ποσότητα βρώσιμων συσκευασιών στα ράφια των σούπερ μάρκετ!

Αυτές είναι μόνο μερικές από τις κορυφαίες τάσεις που βλέπουμε περισσότερο τα τελευταία χρόνια.

Προφανώς, υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι για να κάνετε τη συσκευασία σας πιο φιλική προς το περιβάλλον.

Είμαστε πάντα σε επιφυλακή για καινοτόμες και συναρπαστικές νέες τάσεις στην περιβαλλοντική βιωσιμότητα και μας ενθουσιάζει κάθε φορά που εμφανίζεται μια νέα ιδέα που δεν έχουμε συναντήσει στο παρελθόν.

Είναι η εταιρεία σας στην πρώτη γραμμή των καινοτόμων προσπαθειών για τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων των απορριμμάτων που παράγεται από τις συσκευασίες; Ή μπορείτε να το προσπαθήσετε περισσότερο;


Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερα.

Πως μπορουμε να σας βοηθησουμε;

Make an appointment

Θέλετε να συζητήσουμε για την κατασκευή της ιστοσελίδας σας ή την Digital Marketing στρατηγική της εταιρείας σας;

Δώστε μας πληροφορίες σχετικά με το project σας και εμείς θα σας παρουσιάσουμε τις κατάλληλες λύσεις.

Please type your full name.
Invalid email address.
Invalid email address.
Invalid email address.
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input