Γιατί η οπτική ταυτότητα έχει σημασία

Η επωνυμία εξαρτάται από την οπτική ταυτότητα, επομένως είναι σημαντικό να γνωρίζετε τι συνθέτει μια ταυτότητα και πώς να τη φτιάξετε.

Τι είναι η οπτική ταυτότητα;

Το λογότυπο, τα χρώματα, ο ιστότοπος, ακόμη και η διάταξη των καταστημάτων μιας μάρκας αποτελούν όλα στοιχεία της οπτικής της ταυτότητας. Περιλαμβάνει όλα όσα μπορείτε να δείτε για μια επιχείρηση.

Πολλά πράγματα μπορούν να δημιουργήσουν μια οπτική ταυτότητα:

  • Κινούμενα σχέδια, σύμβολα και κουμπιά σε γραφικά
  • Γραμματοσειρά, λογότυπο και συνδυασμός χρωμάτων
  • Σχεδιασμός καταστήματος εικόνων
  • Συσκευασία
  • Στολές
  • Φυλλάδια
  • Μπροσούρες
  • Διαφημιστικές πινακίδες
  • Έντυπες και ψηφιακές διαφημίσεις

Η δημιουργία μιας σταθερής οπτικής ταυτότητας έχει πολλά πλεονεκτήματα. Βοηθά τους πελάτες να αισθάνονται ότι είναι μέρος κάποιου πράγματος, γεγονός που κάνει το 57% από αυτούς να ξοδεύουν περισσότερα.

Τα οπτικά στοιχεία είναι πάντα τα ίδια, διευκολύνοντας τους ανθρώπους να αναγνωρίσουν μια επωνυμία σε όλες τις πλατφόρμες.

Μπορούν να οικοδομήσουν εμπιστοσύνη στη μάρκα λέγοντας στους πιθανούς αγοραστές για προϊόντα ή υπηρεσίες.

Και μια καλά σχεδιασμένη οπτική ταυτότητα μπορεί να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και να κάνει τους ανθρώπους πιο πιθανό να αγοράσουν, ειδικά επειδή το 64% των ανθρώπων θέλουν οι επωνυμίες να συνδέονται μαζί τους.

Παρόλο που η οπτική ταυτότητα μοιάζει με ταυτότητα επωνυμίας, είναι διαφορετική επειδή έχει τα πλεονεκτήματα και τα μέρη της.

Ταυτότητα επωνυμίας έναντι οπτικής ταυτότητας

Εάν η ταυτότητα της επωνυμίας της επιχείρησής σας είναι η προσωπικότητά της, τότε η οπτική της ταυτότητα είναι ο τρόπος με τον οποίο εμφανίζεται αυτή η προσωπικότητα.

Σκεφτείτε ένα άτομο που είναι εξωστρεφές και δημιουργικό και είναι γνωστό ότι φοράει περίεργα ρούχα και κοσμήματα. Αυτή είναι η ταυτότητα της μάρκας τους (οπτική ταυτότητα).

Η ταυτότητα της επωνυμίας είναι ό,τι συνθέτει την επωνυμία στο σύνολό της και δίνει στους πελάτες τα συναισθήματα που συνδέουν με την εταιρεία σας.

Περιλαμβάνει τις αξίες σας, τη δήλωση αποστολής, τον τόνο και τη φωνή, οδηγούς στυλ, προσωπικότητα επωνυμίας, μοναδικά στηρίγματα αξίας, οπτικά στοιχεία και πολλά άλλα.

Η οπτική ταυτότητα είναι μέρος μιας ταυτότητας επωνυμίας, αλλά η εστίασή της είναι στο πώς μια επωνυμία εμφανίζεται οπτικά.

Χρειάζεται διαφορετική στρατηγική από την ταυτότητα επωνυμίας, αλλά εξακολουθεί να χρειάζεται να ταιριάζει με την επωνυμία.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι έμποροι και οι ομάδες επωνυμίας είναι συνήθως υπεύθυνοι για την ταυτότητα αυτής ενώ οι σχεδιαστές και τα δημιουργικά ελέγχουν την οπτική ταυτότητα.

Πώς να δημιουργήσετε μια εικόνα επωνυμίας

Μια σταθερή οπτική ταυτότητα δείχνει στους ανθρώπους ποιοι είστε και γιατί πρέπει να συνεργαστούν μαζί σας. Τους βοηθά επίσης να αισθάνονται συνδεδεμένοι με την ταυτότητα της επωνυμίας σας.

Ακολουθήστε αυτά τα βήματα για να δημιουργήσετε μια εντυπωσιακή οπτική γλώσσα, είτε φτιάχνετε ένα σύστημα οπτικής ταυτότητας για πρώτη φορά, είτε θέλετε να το αλλάξετε.

1. Μάθετε ποια είναι η επωνυμία σας.
Η ταυτότητα της επωνυμίας σας είναι απαραίτητη για την προσωπικότητα της εταιρείας σας, διαμορφώνοντας την εμφάνισή της. Εάν δεν έχετε ένα σχέδιο για όλα τα μέρη της επωνυμίας σας, η οπτική σας ταυτότητα μπορεί να μην έχει κατεύθυνση και συνέπεια.

Πριν σχεδιάσετε την οπτική σας ταυτότητα, βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε τουλάχιστον το ελάχιστο για τις επωνυμίες σας, όπως τις αξίες, τη φωνή και τον τόνο, την προσωπικότητα και τη δήλωση αποστολής σας.

2. Γνωρίστε τους βασικούς κανόνες σχεδιασμού.
Όταν θα ξεκινήσετε την επιχείρησή σας, πρέπει να φτιάξετε ένα λογότυπο και έναν ιστότοπο. Θα πρέπει να εξοικειωθείτε με τους κανόνες σχεδιασμού.

Οι απόψεις των ανθρώπων για την επωνυμία σας εξαρτώνται σημαντικά από το πώς το βλέπουν, επομένως είναι απαραίτητο να έχετε σωστά τα οπτικά στοιχεία.

Μπορείτε να μάθετε μόνοι σας τα έξι στοιχεία του σχεδίου ή μπορείτε να προσλάβετε έναν γραφίστα για να ζωντανέψει την οπτική σας ταυτότητα.

3. Σκεφτείτε μια ιστορία.
Οι άνθρωποι θυμούνται τις ιστορίες καλύτερα από τα γεγονότα, επομένως η οπτική σας ταυτότητα πρέπει να επικεντρώνεται στην αφήγηση μιας υπέροχης ιστορίας.

Οι χρήστες μπορούν να ενδιαφέρονται για τον λογαριασμό σας εάν έχει ενδιαφέροντες χαρακτήρες και διενέξεις ή αν αντικατοπτρίζει τις αξίες σας. Το κλειδί είναι να δείχνεις παρά να το λες.

4. Μην αλλάζετε.
Η συνέπεια είναι εύκολη όταν η επιχείρησή σας είναι μικρή και εξετάζετε κάθε επενδυτικό στοιχείο προτού ξεκινήσει να λειτουργεί. Αλλά όσο λιγότερο πιθανό μια μάρκα να παραμείνει συνεπής, τόσο μεγαλύτερη είναι.

Είναι εύκολο να ξεχάσετε το οπτικό στυλ στις διαφημίσεις, τις αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το υλικό πωλήσεων μιας σελίδας.

Ωστόσο, η δημιουργία ενός οδηγού στυλ επωνυμίας και η καταχώριση των συγκεκριμένων συστημάτων και στυλ οπτικής ταυτότητας μπορεί να βοηθήσει την ομάδα σας να συνδυάσει υπάρχοντα γραφικά με νέα στοιχεία καθώς η εταιρεία μεγαλώνει.

5. Σκεφτείτε το μέσο.
Τα οπτικά στοιχεία φαίνονται διαφορετικά σε κάθε μέσο. Για παράδειγμα, ένα τυπωμένο λογότυπο μπορεί να φαίνεται πιο σκούρο από ότι σε μια οθόνη.

Επομένως, είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι οι εικόνες που χρησιμοποιείτε για την προώθηση της επωνυμίας σας ταιριάζουν με το μέσο που χρησιμοποιείτε.

Ένας γραφίστας ή ένας σχεδιαστής επωνυμίας θα ξέρει πώς να αλλάζει οπτικά στοιχεία για κάθε μέσο, ​​έτσι ώστε τα πάντα, από χρώματα και γραμματοσειρές έως εικόνες και κινούμενα σχέδια, να φαίνονται ίδια σε όλα τα κανάλια.


Χρειάζεστε βοήθεια;
Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας.

Πως μπορουμε να σας βοηθησουμε;

Make an appointment

Θέλετε να συζητήσουμε για την κατασκευή της ιστοσελίδας σας ή την Digital Marketing στρατηγική της εταιρείας σας;

Δώστε μας πληροφορίες σχετικά με το project σας και εμείς θα σας παρουσιάσουμε τις κατάλληλες λύσεις.

Please type your full name.
Invalid email address.
Invalid email address.
Invalid email address.
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input