Βέλτιστες πρακτικές για τη διαφήμιση ηλεκτρονικού εμπορίου στο Facebook και το Instagram

Η διαφήμιση στο Facebook μπορεί να προκαλεί σύγχυση αυτές τις μέρες.

Δεδομένου ότι η οργανική απήχηση του Facebook έχει μειωθεί δραματικά.

Οι επιχειρήσεις αναγκάστηκαν να επαναξιολογήσουν τις διαφημιστικές τους στρατηγικές υπό το φως των πρόσφατων αλλαγών στον αλγόριθμο και τις πολιτικές απορρήτου του Facebook.

Οι διαφημίσεις στο Facebook αποτέλεσαν επίσης πρόβλημα για τις επιχειρήσεις μετά την αναβάθμιση του IOS14, η οποία επηρέασε σημαντικά την παρακολούθηση δεδομένων, απαιτώντας πιο καινοτόμες προσεγγίσεις για την επίτευξη των επιθυμητών αποτελεσμάτων.

Ωστόσο, πριν εγκαταλείψετε το Facebook, θα πρέπει να το σκεφτείτε.

Υπάρχει ένας επιτακτικός λόγος για τον οποίο το 97% των επιχειρήσεων συνεχίζει να χρησιμοποιεί διαφημίσεις που χρηματοδοτούνται από το Facebook.

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, το Facebook έχει μια από τις μεγαλύτερες και πιο αφοσιωμένες κοινότητες χρηστών από οποιοδήποτε κοινωνικό δίκτυο ή πλατφόρμα.

Εξετάστε αυτές τις καινοτόμες ενέργειες

Για να πετύχετε στον σημερινό κόσμο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, είναι σημαντικό να διατηρήσετε τον κοινό-στόχο σας να ενδιαφέρεται για την εταιρεία σας και τις προσφορές της.

Τα δημιουργικά που έχουν βελτιστοποιηθεί για κινητές συσκευές είναι τα πιο αποτελεσματικά μέσα για να γίνει αυτό.

Η χρήση κοινωνικής δικτύωσης σε φορητή συσκευή γίνεται ο κανόνας και όχι η εξαίρεση. Όταν πρόκειται για διαφημιστικές πρωτοβουλίες στο Facebook, αυτό είναι απαραίτητο.

Επειδή μπορείτε και πρέπει να προβάλλετε διαφημίσεις τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram, θα πρέπει να διασφαλίσετε ότι το δημιουργικό της διαφήμισής σας είναι οπτικά ελκυστικό, διαδραστικό και ανταποκρίνεται σε κινητές συσκευές.

Χρησιμοποιήστε εντυπωσιακές εικόνες στα banner σας και περιορίστε τις διαφημίσεις βίντεο σε λιγότερο από 15 δευτερόλεπτα.

Για να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες στις διοχετεύσεις μάρκετινγκ με μειωμένο κόστος, εστιάστε στη δημιουργική σκέψη με προτεραιότητα το κινητό!

Ακολουθούν μερικές υποδείξεις που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε πιο συναρπαστικό περιεχόμενο:

Θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε βίντεο, εάν θέλετε να παρακολουθείτε το Snapchat, το TikTok και άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων με μεγάλη ένταση βίντεο, όπως το Instagram και το Facebook.

Ως αποτέλεσμα, ο νέος αλγόριθμος ευνοεί το περιεχόμενο βίντεο περισσότερο από ποτέ. Προτείνουμε την παραγωγή περιεχομένου βίντεο υψηλής ποιότητας για να παραμείνετε στην κορυφή και να συμβαδίζετε με τον ανταγωνισμό.

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, το βίντεο δεν θα πρέπει να διαρκεί περισσότερο από 15 δευτερόλεπτα για να μεταφέρει το μήνυμά σας αποτελεσματικά.
Η προσθήκη υπότιτλων στο βίντεό σας είναι ένας καταπληκτικός τρόπος για να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό, ειδικά εκείνους που έχουν προβλήματα ακοής ή παρακολουθούν σε δημόσιο χώρο.

Βεβαιωθείτε ότι οι διαστάσεις του βίντεό σας είναι επίσης κάθετοι ή τετράγωνοι. Πιο συχνά κρατούν τα τηλέφωνά τους κάθετα.

Ενσωματώστε μια παρότρυνση για δράση: Ενημερώστε τους θεατές σας τι πρέπει να κάνουν στη συνέχεια αφού δουν τη διαφήμισή σας!

Αυτό το CTA μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μια άτυπη εκστρατεία εταιρικής ευαισθητοποίησης με έναν τόνο τρόπου ζωής: "Κάντε like για περισσότερες ιδέες!"

Μια σταθερή παρότρυνση για δράση είναι ακόμη πιο κρίσιμη όταν προωθείτε μια ειδική περίσταση, νέο προϊόν ή ειδική προσφορά.

Το "γιατί να νοιάζεται το κοινό μου για αυτό;" Η ερώτηση απαντάται από το CTA της διαφήμισης, το οποίο απαντά στην ερώτηση "τι μπορούν να κάνουν για αυτό;".

Η προσθήκη μερικών γραμμών μετά τη διαφήμισή σας μπορεί να πετύχει ή να χαλάσει ανεξάρτητα από το αν κάνετε πώληση ή όχι.

Μπορείτε να επιλέξετε από διάφορα κουμπιά CTA στο Facebook Ads Manager, όπως Αγορά τώρα και Μάθετε περισσότερα.

Ως πείραμα, θα μπορούσατε να κάνετε κάποιες δοκιμές A/B και να παρατηρήσετε ποιο κουμπί χρησιμοποιούν περισσότερο οι καταναλωτές σας.

Η επανάληψη του CTA είναι αποδεκτή στο πλαίσιο κειμένου περιγραφής.

Χρησιμοποιήστε τη δοκιμή A/B για να προσδιορίσετε ποια κουμπιά είναι πιο δημοφιλή.

Για παράδειγμα, η παρότρυνση για δράση μπορεί να επαναληφθεί στο πλαίσιο κειμένου περιγραφής.

Τα άτομα που έχουν εκδηλώσει ή έχουν δηλώσει ενδιαφέρον για ένα προϊόν προβάλλουν αυτόματα και αποτελεσματικά παρόμοια αντικείμενα χρησιμοποιώντας δυναμικές διαφημίσεις προϊόντων (DPA)

Υπάρχουν σημαντικά πλεονεκτήματα στην παροχή και τη δημιουργία διαφημίσεων σχετικών με τα ενδιαφέροντα ή τις απαιτήσεις ενός πελάτη με βάση τη διαδικτυακή δραστηριότητα.

Όσο πιο σχετική είναι μια διαφήμιση, τόσο πιο πιθανό είναι ένα άτομο να αγοράσει το προϊόν.

Οι DPA σάς επιτρέπουν να προσφέρετε στο κοινό-στόχο σας προσαρμοσμένη διαφήμιση που προωθεί συγκεκριμένα προϊόντα από τη ροή δεδομένων σας, αντί να δημιουργείτε δεκάδες ή εκατοντάδες μεμονωμένες διαφημίσεις προϊόντων.

Στην ιδανική περίπτωση, το μενού Διαχείρισης διαφημίσεων του Facebook θα πρέπει να συνδέεται με τον κατάλογο προϊόντων σας.

Ο κατάλογος προϊόντων σας χρησιμεύει ως οπτική αναπαράσταση των αντικειμένων που σκοπεύετε να προωθήσετε σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Instagram και το Facebook.

Αυτό βοηθά στην ανακάλυψη των προϊόντων σας και δίνει στους πελάτες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να κάνουν ενημερωμένες αγορές.

Η παροχή όλων των απαραίτητων πληροφοριών για κάθε είδος στον κατάλογό σας είναι απαραίτητη. Ωστόσο, αποφύγετε να στριμώχνετε πολλές λέξεις-κλειδιά ή να περιγράφετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας με μεγάλη λεπτομέρεια, καθώς αυτό μπορεί να προκαλέσει σύγχυση στους αναγνώστες.

Οι εικόνες υψηλής ποιότητας σε λευκό φόντο είναι απαραίτητες για τις εικόνες καταλόγου. Διατηρούν την κύρια εστίαση σε ένα μόνο προϊόν.

Οι διαστάσεις της φωτογραφίας θα πρέπει επίσης να βελτιστοποιηθούν για κάθε πλατφόρμα. Οι φωτογραφίες του Instagram πρέπει να είναι 1080 x 1920, ενώ οι φωτογραφίες του Facebook πρέπει να είναι τετράγωνες (500 x 500).

Οι χρήστες κινητών και υπολογιστών μπορεί να επωφεληθούν από δυναμικές διαφημίσεις, οι οποίες μπορούν να προβληθούν τόσο σε υπολογιστές όσο και σε κινητές συσκευές.

Χρησιμοποιώντας DPA, μπορείτε επίσης να στοχεύσετε εκ νέου ένα συγκεκριμένο κοινό όσοι χώροι διαδικτύου επιλέξετε. Όλες οι τοποθετήσεις του Facebook, συμπεριλαμβανομένου του Instagram, του Δικτύου κοινού και του Facebook, είναι στη διάθεσή σας.

Με άλλα λόγια, περισσότεροι άνθρωποι, συμπεριλαμβανομένων των υποψήφιων καταναλωτών, θα μάθουν για την επιχείρησή σας.

Χρειάζεται χρόνος για να γνωρίσετε το κοινό σας και τι τους ενδιαφέρει. Ορισμένες από τις τοποθετήσεις δεν θα ισχύουν για το κοινό-στόχο σας.

Όσον αφορά τη διαφήμιση, μην φοβάστε να δοκιμάσετε νέα πράγματα και να ανακαλύψετε τι έχει απήχηση στο κοινό σας.

Δημιουργία ενός αξιόπιστου ονόματος

Κάθε επιχείρηση μπορεί να έχει παρουσία στα social media. Στην πραγματικότητα, το πιο δύσκολο κομμάτι είναι η ανάπτυξη μιας αξιόπιστης διαδικτυακής παρουσίας που μπορεί να οδηγήσει σε πωλήσεις.

Όταν το 63% των παγκόσμιων αγοραστών λέει ότι θα αγόραζε από μια επιχείρηση που πιστεύουν ότι είναι πραγματική, η αυθεντικότητα γίνεται βασικό πλεονέκτημα στη στρατηγική σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Είναι αδύνατο να αξιολογηθεί ή να ποσοτικοποιηθεί τι σημαίνει να είσαι αυθεντικός. Πρέπει να δημιουργήσετε μια αξιόπιστη, συμπαθή παρουσία στο διαδίκτυο, εάν θέλετε να προσελκύσετε το κοινό-στόχο σας.

Μπορείτε να απεικονίσετε με ακρίβεια τον εαυτό σας ως επιχείρηση ή ως άτομο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, συνδέοντας το όραμα, τις πεποιθήσεις και τις φιλοδοξίες σας με την διαδικτυακή σας προσωπικότητα.

Η φωνή της επωνυμίας σας πρέπει να ακούγεται ίδια σε όλες τις πλατφόρμες. Η διαφοροποίηση της παρουσίας σας στο διαδίκτυο θα σας κάνει να φαίνεστε απρόσωποι και αντιεπαγγελματικοί.

Η συνέπεια και η ομοιομορφία στα μηνύματα της εταιρείας σας είναι απαραίτητες για τους πελάτες σας.

Δεν χρειάζεται φόρμουλα για να είναι συνεπής. Μπορείτε να κάνετε πολλά απλά πράγματα για να διασφαλίσετε ότι το όνομα της εταιρείας σας εμφανίζεται σε όλα τα προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε υλικό μάρκετινγκ, βίντεο κ.λπ.

Το Facebook αποκάλυψε μερικές ολοκαίνουργιες δυνατότητες.

Για πρώτη φορά, τα Facebook Reels, που κυκλοφόρησαν στις Ηνωμένες Πολιτείες νωρίτερα φέτος, είναι πλέον διαθέσιμα σχεδόν σε όλες τις χώρες της Γης.

Ένα ουσιαστικό στοιχείο της απάντησης της Meta στο TikTok. Τα βίντεο σύντομης μορφής μπορούν να δημοσιεύονται στο Facebook και τα Reels από το Instagram μπορούν να κοινοποιηθούν σε μεγαλύτερο κοινό.

Εφόσον χρησιμοποιείτε τα Reels προς όφελός σας, θα μπορείτε να κάνετε περισσότερα άτομα να αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενό σας.

Συμπέρασμα

Αυτός ο οδηγός βέλτιστων πρακτικών για τις διαφημίσεις στο Facebook μπορεί να σας έχει δώσει την καθοδήγηση και τις γνώσεις που χρειάζεστε.

Ως εργαλεία μάρκετινγκ, το Instagram και το Facebook είναι αδιαμφισβήτητα.

Για να αυξήσετε τους ακόλουθούς σας και να κερδίσετε χρήματα στην πλατφόρμα, χρειάζεται να γνωρίζετε πώς να εκτελέσετε μια επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια επί πληρωμή.

Ως αποτέλεσμα των αλλαγών και της κατάργησης της παρακολούθησης του Facebook, η διαφήμισή σας θα πρέπει να γίνει πιο καινοτόμα και εφευρετική εάν θέλετε να παραμείνετε στον ανταγωνισμό.

Αν και το Meta και το TikTok βρίσκονται σε άνοδο, το Facebook και το Instagram δεν πρέπει να αγνοηθούν ή να ωθηθούν σε λιγότερο βαθμό.

Εξακολουθούν να είναι ζωτικής σημασίας για το μάρκετινγκ της εταιρείας σας, λόγω του τεράστιου αριθμού ατόμων που ενδιαφέρονται για αυτό που προσφέρετε.


Χρειάζεστε μία εξατομικευμένη προσέγγιση για την επιχείρησή σας;

Είμαστε δίπλα σας σε κάθε σας βήμα!

Πως μπορουμε να σας βοηθησουμε;

Make an appointment

Θέλετε να συζητήσουμε για την κατασκευή της ιστοσελίδας σας ή την Digital Marketing στρατηγική της εταιρείας σας;

Δώστε μας πληροφορίες σχετικά με το project σας και εμείς θα σας παρουσιάσουμε τις κατάλληλες λύσεις.

Please type your full name.
Invalid email address.
Invalid email address.
Invalid email address.
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input