Πως να βελτιώσετε το SEO του ιστότόπου σας χωρίς extra content

Τι έχει αλλάξει στο SEO;

Τα στερεότυπα είναι φρικτά στον κόσμο της τεχνολογίας και στον υπόλοιπο κόσμο. Ακόμη περισσότερο σε μέρη όπου τα πράγματα αλλάζουν γρήγορα. Επειδή η τεχνολογία αλλάζει συνεχώς, συχνά πρέπει να ξεχνάτε αυτά που νομίζατε ότι ξέρατε.

Λοιπόν, ποιος είναι ο πιο συχνός μύθος SEO;

Το SEO δεν είναι το ίδιο πράγμα με τη βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης.
Θα ρωτήσετε, "Πώς;" "Το όνομα τα λέει όλα: βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης!"

Το SEO στο παρελθόν αφορούσε την "απόκρυψη" λέξεων-κλειδιών εκεί που οι άνθρωποι δεν τις έβλεπαν, όπως στο εναλλακτικό κείμενο μιας εικόνας ή σε blog κειμένου που οι άνθρωποι σπάνια διάβαζαν.

Όλα ήταν για να κάνετε τις μηχανές αναζήτησης να πιστεύουν ότι ο ιστότοπός σας είναι ο καλύτερος. Τώρα, όχι πια.

Αυτό συμβαίνει γιατί οι μηχανές αναζήτησης είναι απλά εργαλεία. Στόχος τους είναι να δείξουν στους επισκέπτες τους τα καλύτερα αποτελέσματα, με τον τρόπο που βγάζουν χρήματα.

Τελικά, θα βοηθούσε εάν βελτιστοποιούσατε τον ιστότοπο σας, για τα άτομα που θέλετε να προσεγγίσετε.

6 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΤΕ ΤΟ SEO ΣΑΣ ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ BLOGGING Ή ΓΡΑΦΗΣ:

1. Επιταχύνετε το page speed της σελίδα σας

Γιατί; Απλώς αναρωτηθείτε αυτή την απλή ερώτηση: Είμαι το μόνο άτομο στο Διαδίκτυο που πουλάει αυτό το προϊόν ή παρέχει αυτήν την υπηρεσία;

Εάν η απάντηση είναι όχι, πόσο καιρό πιστεύετε ότι θα χρειαζόταν οι πελάτες σας για να βρουν έναν διαφορετικό ιστότοπο εάν είχαν πρόβλημα με τον δικό σας;

Πιθανώς λιγότερο από αυτό που χρειάζεται για να φορτώσει ο ιστότοπός σας.

Στο Διαδίκτυο, χρειάζεται μόνο ένα κλικ για να βρείτε έναν ανταγωνιστή.

Η Google αναφέρει ότι εάν ο ιστότοπός σας χρειάζεται περισσότερα από 3 δευτερόλεπτα για να φορτώσει, περισσότεροι από τους μισούς επισκέπτες, θα φύγουν επειδή είναι εύκολο για αυτούς να βρουν τον αμέσος επόμενο.

Τι θα κάνετε λοιπόν για αυτό; Πρώτα, δοκιμάστε την ταχύτητα της σελίδας σας.

Τα PageSpeed Insights από την Google και το GTmetrix είναι τόσο δημοφιλή όσο και εύχρηστα. Το τι θα συμβεί μετά από αυτό εξαρτάται από τις απαντήσεις.

Μερικές φορές η βελτιστοποίηση των εικόνων είναι το μόνο που χρειάζεται για να έχετε τεράστια ώθηση στην απόδοση.

Με διαδικτυακούς συμπιεστές εικόνας όπως το Optimizilla, μπορείτε να μειώσετε το μέγεθος αρχείου των φωτογραφιών σας έως και 90% χωρίς να χάσετε καμία ποιότητα.

Πρέπει να επικοινωνήσετε με τον developer του ιστότοπού σας, εάν δεν μπορείτε να αντικαταστήσετε τις εικόνες σας ή δεν κατανοείτε τα άλλα προβλήματα που έχει επισημάνει το εργαλείο.

Τις περισσότερες φορές, η επίλυση αυτών των προβλημάτων δεν θα διαρκέσει περισσότερο από μία ημέρα εργασίας.

Αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις, η φιλοξενία μπορεί να είναι ένα μεγάλο πρόβλημα που κοστίζει πολλά χρήματα.

Παρόλο που έχουν προχωρήσει πολύ και δεν υπάρχουν πολλές σημαντικές διαφορές στο πόσο καλά λειτουργούν, ο ιστότοπός σας μπορεί να επιβραδυνθεί επειδή δεν έχετε δίκτυο παράδοσης περιεχομένου (CDN) ή διακομιστές σε λάθος μέρος του κόσμου.

2. Το αξιόπιστο Google Analytics

Χρειάζεται μόνο να εξετάσετε τις βασικές αναφορές και να βρείτε μερικές βασικές μετρήσεις:

Οι σελίδες προορισμού θα σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε ποια μέρη της οργανικής επισκεψιμότητάς σας είναι τα περισσότερα και τα λιγότερο δημοφιλή.
Εάν οι σελίδες σας με τις περισσότερες επισκέψεις δεν κάνουν πολλά για εσάς, ίσως πρέπει να βελτιστοποιηθούν.
Από την άλλη, σελίδες που δεν έχουν πολλούς επισκέπτες μπορεί να σας επαναφέρουν. Θα μπορούσατε να τα ορίσετε σε "noindex", να ενημερώσετε το περιεχόμενο ή να τα εξαλείψετε.

  • Ποσοστό εγκατάλειψης: Χρησιμοποιήστε το μαζί με την επισκεψιμότητα για να προσδιορίσετε ποιες σελίδες επισκέπτονται οι χρήστες και στη συνέχεια αποχωρούν αμέσως.
  • Χρόνος στη σελίδα ανά μέσο όρο
  • Μέση διάρκεια συνεδρίας
  • Σελίδες ανά συνεδρία

Μια γρήγορη ματιά σε αυτούς τους αριθμούς θα σας δώσει ένα εξαιρετικό boost για να ξεκινήσετε. Στη συνέχεια, μπορείτε να προχωρήσετε στη βελτιστοποίηση αυτών των σελίδων.

3. Εστιάστε στο να πετύχετε πωλήσεις.

Κάθε μέρος του ιστότοπού σας πρέπει να λαμβάνει σχόλια από τους επισκέπτες και να δοκιμάζει τις αλλαγές.

Εκτός από το προφανές άμεσο όφελος από την πραγματοποίηση περισσότερων πωλήσεων - απόκτηση νέων πελατών, αυτό θα βοηθήσει επίσης το SEO σας.

Η Google έχει πρόσβαση σε πολλές πληροφορίες σχετικά με το πόσο καλά λειτουργεί ο ιστότοπός σας και μπορείτε να δείτε πολλές από αυτές στο Google Analytics.

Βλέποντας το "ποσοστό εγκατάλειψης" σε κάθε σελίδα, μπορεί γρήγορα να δει πόσο συχνά οι άνθρωποι επισκέπτονται τον ιστότοπό σας και φεύγουν χωρίς να κάνουν τίποτα.

Εάν θέλετε να καταταχθείτε ψηλά για μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί και η σελίδα σας έχει ποσοστό εγκατάλειψης 95%, μπορείτε πιθανώς να μαντέψετε ότι δεν θα συμβεί.

Τι θα κάνετε λοιπόν για αυτό;

Φυσικά, δεν μπορούμε να απαριθμήσουμε εύκολες λύσεις που λειτουργούν για όλους. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε υπηρεσίες όπως το Hotjar και το CrazyEgg για να μάθετε πώς χρησιμοποιούν οι χρήστες τον ιστότοπό σας.

Ακόμα κι αν πολλοί άνθρωποι επισκέπτονται τον ιστότοπό σας κάθε μήνα, είναι μια καλή αρχή.

Και η βελτιστοποίηση περιεχομένου είναι μια καλή στρατηγική, αλλά δεν θα χρειάζεται να το κάνετε τις περισσότερες φορές.

Η αλλαγή της σειράς των ενοτήτων της σελίδας σας και η τοποθέτηση κουμπιών σε πιο ορατά σημεία στον ιστότοπό σας είναι δύο τρόποι για να κάνετε μια σελίδα πιο ενδιαφέρουσα.

4. Προσδιορίστε τις 404 σελίδες

Εάν διαγράψατε μια σελίδα ως μέρος σε ένα από τα παραπάνω βήματα, μπορεί να έχετε ένα σπασμένο backlink. Αυτό συμβαίνει όταν ένας σύνδεσμος προς τη διαγραμμένη σελίδα σας εξακολουθεί να βρίσκεται σε άλλο ιστότοπο.

Δεν φαίνεται ν ότι αφαιρέσατε αυτήν τη σελίδα, επομένως οι χρήστες θα δουν μια σελίδα "404". Θα αφήσει ένα καταιγιστικό σημάδι αν είναι η πρώτη φορά που βλέπουν τον ιστότοπό σας.

Πώς να αναγνωρίσετε σπασμένα backlinks;

Εάν η ομάδα μάρκετινγκ δεν διαθέτει εργαλείο SEO, το Google Search Console διευκολύνει την εύρεση των συνδέσμων. Απλώς κάντε κλικ στο "Κάλυψη" για να δείτε μια λίστα με τα λάθη.

"Η διεύθυνση URL που υποβλήθηκε δεν βρέθηκε (404)" είναι αυτή που θέλετε.

Βρείτε αυτούς τους συνδέσμους και κάντε μια ανακατεύθυνση 301 για αυτούς.

Τα σκουπίδια κάποιου, είναι ο θησαυρός κάποιου άλλου.
Εάν εξακολουθείτε να ρωτάτε, "Γιατί να ασχοληθώ;" αφού διαβάσετε τα παραπάνω, εδώ είναι ένας άλλος λόγος.

Οι ειδικοί SEO αναζητούν σπασμένα backlinks στις ιστοσελίδες των ανταγωνιστών των πελατών τους για να καλύψουν το κενό.

Θα στείλουν γρήγορα ένα μήνυμα στον ιδιοκτήτη του ιστότοπου για να τον ενημερώσει για τον κατεστραμμένο σύνδεσμο και να προτείνει αντικατάσταση.

Ναι, σωστά μαντέψατε. Αυτή η αντικατάσταση θα συνδεθεί με τον ανταγωνισμό σας.

5. Ελέγξτε τη δομή των εσωτερικών σας συνδέσμων

Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι δεν τοποθετούνται σε ένα βάθρο όπως τα backlinks, αλλά μπορεί να είναι σημαντικοί.

Εάν οι πιο σημαντικές σελίδες σας είναι θαμμένες βαθιά στον ιστότοπό σας, θα βλάψει την Αρχική σελίδας σας και θα κάνει την κατάταξη του ιστότοπού σας χαμηλότερη.

6. Σημαντικό το πιστοποιητικό για SSL

Εάν θέλετε αποδείξεις ότι τα πιστοποιητικά SSL βοηθούν το SEO, σκεφτείτε πώς το πρόγραμμα περιήγησης της Google κάνει τα πάντα για να επισημάνει αυτούς τους ιστότοπους ως μη ασφαλείς.

Δεν χρειάζεται να είναι άμεσος παράγοντας κατάταξης. Ένα μήνυμα που είναι δύσκολο να χάσετε και που λέει ότι έχετε προσγειωθεί σε έναν ιστότοπο που μπορεί να μην είναι ασφαλής θα τρομάξει τους επισκέπτες σας, αυξάνοντας το ποσοστό εγκατάλειψης.

Αυτό δεν σημαίνει ότι το να μην έχετε πιστοποιητικό SSL είναι πάντα λάθος, αλλά για τους περισσότερους ανθρώπους, θα είναι αρκετό για να εγκαταλείψουν τον ιστότοπό σας.


Χρειάζεστε περισσότερους τρόπους για να βελτιώσετε το SEO του ιστότοπού σας;
Ας μιλήσουμε!

Πως μπορουμε να σας βοηθησουμε;

Make an appointment

Θέλετε να συζητήσουμε για την κατασκευή της ιστοσελίδας σας ή την Digital Marketing στρατηγική της εταιρείας σας;

Δώστε μας πληροφορίες σχετικά με το project σας και εμείς θα σας παρουσιάσουμε τις κατάλληλες λύσεις.

Please type your full name.
Invalid email address.
Invalid email address.
Invalid email address.
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input