Performance Max: What is it?

Performance Max: Τι είναι;

Η Google θα αντικαταστήσει τις έξυπνες καμπάνιες αγορών με το Performance Max (PMax) ως νέο τύπο καμπάνιας στο Google Ads το 2022. Η Google συμβουλεύει να μελετήσετε όσο το δυνατόν περισσότερο το νέο εργαλείο το συντομότερο δυνατό για να διευκολυνθεί η μετάβαση, καθώς οι έξυπνες διαφημίσεις αγορών θα παραβλέψουν τελικά τις προσπάθειες έξυπνων αγορών.

Ο πρωταρχικός στόχος της PMax είναι να προσφέρει στους επαγγελματίες του marketing περισσότερα κανάλια για να διαφημίζονται και ένα υψηλότερο επίπεδο αυτοματισμού.

Τι σκοπεύει να πετύχει το Performance Max;

Το κίνητρο της Google για την εισαγωγή αυτής της νέας επιλογής προήλθε από την πεποίθησή της ότι πολλοί διαφημιστές αγωνίστηκαν να προσδιορίσουν το κατάλληλο κανάλι για κάθε καμπάνια και να αναπτύξουν τις γνώσεις τους σε αυτόν τον τομέα. Εξαιτίας αυτού, οι έμποροι επικεντρώθηκαν τελικά σε λίγα μόνο κομμάτια, χάνοντας τις πραγματικές δυνατότητες που είχε να προσφέρει το Google Ads.

Αν και αυτός ο υψηλός βαθμός αυτοματοποίησης μπορεί αρχικά να φαίνεται ανησυχητικός, η στρατηγική της Google δεν περιλαμβάνει την πλήρη αφαίρεση της ελευθερίας και της ευθύνης των ατόμων και την ανάληψη του πλήρους ελέγχου όλων των δραστηριοτήτων. Για να χρησιμοποιήσετε το PMax, πρέπει ακόμα να θέσετε τους κατάλληλους στόχους και να προσφέρετε αξιόλογους πόρους.

Η Google αποκάλυψε μία νέα μεθοδολογία για τον καθορισμό αυτών των σχετικών στόχων. Για να μεγιστοποιήσετε την απόδοση της επένδυσής σας, μπορείτε να εστιάσετε τις προσπάθειες βελτιστοποίησης σε έναν ή περισσότερους στόχους (διαδικτυακές πωλήσεις, δημιουργία δυνητικών πελατών και πωλήσεις εκτός σύνδεσης) και να παρέχετε διαφορετικές τιμές στα conversions σας. Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε πρωτεύουσες και δευτερεύουσες ενέργειες εντός ενός συγκεκριμένου στόχου. Οι δευτερεύοντες στόχοι παρακολουθούνται, έτσι ώστε να μπορείτε να τους βλέπετε, αλλά το σύστημα δεν βελτιστοποιεί ενεργά προς αυτούς. Οι κύριες δραστηριότητες είναι ουσιαστικά αυτές που οδηγούν σε (αυτόματη) βελτιστοποίηση προσφορών.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι τα κανάλια δεν μπορούν ακόμη να παραληφθούν χειροκίνητα από το PMax, επειδή ο στόχος είναι να μην χάσετε καμία πιθανότητα. Το PMax είναι ουσιαστικά μια καμπάνια απόδοσης που εστιάζει στα conversions. Η συνιστώμενη βέλτιστη πρακτική είναι να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε άλλους τύπους καμπανιών, εκτός από το PMax για KPI (Key Performance Indicators), που δεν σχετίζονται με την απόδοση. Η εκτέλεση μιας συγκεκριμένης καμπάνιας στο YouTube σε συνδυασμό με το Performance Max για στόχους χαμηλότερης διοχέτευσης θα μπορούσε να είναι μια βιώσιμη απάντηση για στόχους ανώτερης διοχέτευσης, όπως η αύξηση της ευαισθητοποίησης.

Σε τι διαφέρουν οι Έξυπνες Καμπάνιες Αγορών από το Performance Max;

Εκτός από τη χρήση όλου του αποθέματος της Google, το PMax προσφέρει μια ποικιλία από δυνατότητες υποβολής προσφορών.

Το Performance Max, εκτός από την Αναζήτηση, το 3P Display και το O&O Display, συμπεριλαμβανομένων των Gmail και Youtube, προσθέτει και το Discover, το Youtube In-stream και τους Χάρτες στη μίξη, για να αυξήσει την προσέγγιση χρηστών και τα conversions και να ανοίξει νέα τμήματα κοινού.

Εναλλακτικές λύσεις για προσφορές στο Performance Max προσθέτει τη μέγιστη αξία conversions με προαιρετικό κόστος ανά ενέργεια στην απόκτηση νέων πελατών, την υποβολή προσφορών για επίσκεψη στο κατάστημα, τη μεγιστοποίηση της αξίας συνομιλίας με την προαιρετική απόδοση διαφημιστικής επένδυσης (ROAS) και τη μεγιστοποίηση της αξίας συνομιλίας με προαιρετική απόδοση διαφήμισης. Το Performance Max βελτιώνεται στον καθορισμό τελικών σκοπών με στόχους και έχει πλήρως αυτοματοποιημένη υποβολή προσφορών, σε αντίθεση με τις Έξυπνες Αγορές.

Μπορείτε επίσης να παρέχετε σήματα Audience για καλύτερη απόδοση και να δημιουργήσετε οδηγίες Conversion value. Σας δίνεται μια σελίδα Insights για μια σύνοψη, η οποία αυξάνει τον έλεγχο και τη διαφάνειά σας.

Στις Έξυπνες Καμπάνιες Αγορών, οι προϋπολογισμοί συχνά διαιρούνταν και αποσιωπούνταν από το διαδίκτυο ή τον στόχο. Στο PMax, συγκεντρώνονται σε αποθέματα και ενθαρρύνονται να μοιράζονται μεταξύ τους στόχους για βελτιωμένη συνολική απόδοση.

Ποιες φόρμες διαφημίσεων είναι διαθέσιμες και ποιες πληροφορίες πρέπει να παρέχετε;

Οι διάφοροι τύποι διαφημίσεων που είναι διαθέσιμοι σε κάθε Google Απόθεμα θα συζητηθούν σε αυτό το εξαιρετικά τεχνικό μέρος, μαζί με τα στοιχεία που πρέπει να δώσετε για να λειτουργήσουν.

Μηχανή αναζήτησης

Οι φόρμες που είναι διαθέσιμες στο απόθεμα αναζήτησης είναι διαφημίσεις αγορών και διαφημίσεις κειμένου. Απαιτείται μια ροή για τις διαφημίσεις αγορών, ενώ οι διαφημίσεις με κείμενο απαιτούν μόνο το ίδιο το κείμενο και ένα τελικό URL.

3P display

Εδώ, οι αποκριτικές και δυναμικές διαφημίσεις προβολής είναι υπό αμφισβήτηση. Πρέπει να παρέχετε ένα στοιχείο εικόνας, κειμένου και video για αποκριτικές διαφημίσεις προβολής. Οι δυναμικές διαφημίσεις προβολής χρησιμοποιούν video, στοιχεία HTML5, φωτογραφίες και ροές δεδομένων.

O&O display (Gmail and Youtube)

Παρόμοια με τις διαφημίσεις Display 3P Responsive και Dynamic display, υπάρχουν επιλογές για εμφάνιση στο Gmail και στο YouTube. Ενώ οι δυναμικές διαφημίσεις προβολής (DDA) απαιτούν επίσης ροή, οι αποκριτικές διαφημίσεις προβολής (RDA) χρησιμοποιούν στοιχεία κειμένου και εικόνας.

O&O display (Discover)

Προσφέρεται αποκριτική και δυναμική διαφήμιση προβολής (DDA), παρόμοια με την προβολή (RDA) πάνω από τα αποθέματα. Τα στοιχεία εικόνας και κειμένου είναι απαραίτητα τόσο για αποκριτικές όσο και για δυναμικές διαφημίσεις προβολής.

Youtube (μόνο video, εξαιρουμένης της προβολής)

Η διαθέσιμη μορφή διαφήμισης είναι YouTube instream, η οποία χρησιμοποιεί στοιχεία κειμένου, εικόνων και video που παρέχετε.

Χάρτες

Οι διαφημίσεις τοπικού αποθέματος (LIA) σε φύλλα τοποθεσιών και πινέζες χαρτών είναι αμφίβολες για τους Χάρτες Google. Θα ήταν καλύτερο να παρέχετε μια ροή GMB, μια εικόνα και στοιχεία κειμένου.

Η καλύτερη προσέγγιση είναι η ομαδοποίηση των περιουσιακών στοιχείων. Ανάλογα με το κανάλι (απόθεμα) που εξυπηρετεί, μια ομάδα στοιχείων είναι μια συλλογή από δημιουργικά που θα χρησιμοποιηθούν για την παραγωγή μιας διαφήμισης.

Συνιστάται να διατάσσονται παρόμοια με τον τρόπο που θα ορίζονται οι ομάδες διαφημίσεων, για παράδειγμα, από κοινά θέματα (items). Περισσότερα στοιχεία καθιστούν δυνατή την προσέγγιση περισσότερων χρηστών και πιθανών τύπων διαφημίσεων.

Οι καλύτεροι τρόποι χρήσης του Max performance και οι βέλτιστες πρακτικές για να το κάνετε αυτό:

Συνιστάται ανεπιφύλακτα να ξεκινήσετε τη δοκιμή του Performance Max το συντομότερο δυνατό, επειδή η συγκέντρωση όλων των απαραίτητων πόρων μπορεί να διαρκέσει κάποιο χρόνο. Δεδομένου ότι οι κανονικές καμπάνιες συχνά περιλαμβάνουν επιπλέον λειτουργίες, όπως αναζήτηση με λέξεις-κλειδιά, που μπορούν να βοηθήσουν στη διατήρηση της παρουσίας της επωνυμίας και του όγκου conversionς, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε συνδυασμό με υπάρχουσες παραδοσιακές καμπάνιες αγορών, ως συμπληρωματική στρατηγική. Το PMax μπορεί να βοηθήσει στην καταγραφή τυχόν πρόσθετων ευκαιριών των conversion που μπορεί να υπάρχουν.

Ενθαρρύνεται επίσης μια αξιολόγηση 4-6 εβδομάδων των αποτελεσμάτων της μέγιστης απόδοσης. Εάν ο στόχος σας είναι να αυξήσετε τα conversions, μπορείτε να αξιολογήσετε την απόδοσή σας χρησιμοποιώντας τα conversions και το κόστος ανά ενέργεια. Μπορείτε να αποκτήσετε πληροφορίες από την αξία των conversions και την απόδοση διαφημιστικής δαπάνης σε επίπεδο λογαριασμού πριν και μετά την απόκτηση της καμπάνιας PMax, εάν ο επιλεγμένος στόχος σας είναι να μεγιστοποιήσετε την αξία των conversions.

Πρέπει να παρέχετε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για να επιτύχετε την πιο εξαιρετική απόδοση κατά τη ρύθμιση της καμπάνιας. Ως ενδείξεις για την καμπάνια, αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την επαναληπτική λίστα marketing, την προσαρμοσμένη πρόθεση, την αντιστοίχιση πελατών και τα συγκρίσιμα είδη κοινού.

Όσον αφορά τις καμπάνιες, τα δημιουργικά (στοιχεία) είναι ζωτικής σημασίας, επειδή το πρωτότυπο και εντυπωσιακό υλικό είναι ένα από τα πιο απαραίτητα εργαλεία για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης. Η μη αυτόματη βελτιστοποίηση όλων των δεδομένων μπορεί να διαρκέσει πολύ, εάν έχετε πολλά προϊόντα να συμπεριλάβετε στην καμπάνια σας.

Είναι μια καταπληκτική ιδέα να συνεργαστείτε με μια πλατφόρμα διαχείρισης ροής δεδομένων όπως το WakeupData για να επιτύχετε τα καλύτερα αποτελέσματα. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να εγγυηθείτε ότι όλα τα δεδομένα που παρέχονται είναι ακριβή και ενημερωμένα, κάτι που είναι απαραίτητο για την επιτυχία των καμπανιών Pmax.

Για καλύτερα αποτελέσματα, προτείνεται οι καμπάνιες προώθησης βάσει χρόνου (για παράδειγμα, μία για εκπτώσεις το Σαββατοκύριακο) να ξεκινούν δύο έως τρεις εβδομάδες νωρίτερα.

Δεν χρειάζεται να αναφέρουμε ότι είναι απαραίτητο να αφιερώσετε χρόνο για να διαβάσετε τις αναφορές, να αξιολογήσετε την ισχύ της διαφήμισης και να στοχεύσετε στην αριστεία στην κατάταξη διαφήμισης. Μην ξεχνάτε να εφαρμόζετε καλή υγιεινή, να ελέγχετε δύο φορές τα δεδομένα και τις αξίες σας και, το πιο σημαντικό, να θέτετε στόχους που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες σας.

Επικοινωνήστε μαζί μας εάν έχετε ερωτήσεις ή εάν θέλετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πώς η διαχείριση ροών προϊόντων θα μπορούσε να ωφελήσει την εταιρεία σας.

ΜΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ

OUR CLIENTS ARE OUR JOURNEY.