Ένα δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες μηνιαίως και 2 δισεκατομμύρια λήψεις, το TikTok έχει γίνει μία από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές κοινής χρήσης video. Παρόλο που αυτοί οι αριθμοί μπορεί να φαίνονται συντριπτικοί ή φαίνεται να είναι πολύ αργά για να μπείτε, δεν είστε ο μόνος. Στην πραγματικότητα, εταιρείες πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων, όπως η Google, το Facebook, το YouTube, το IKEA, η Nestlé, η Audi και η Toyota δεν έχουν ακόμη στραφεί στο blockchain. Η τελευταία έρευνα του TikTok δείχνει ότι το 35% των χρηστών του είναι 19-29 ετών, καταρρίπτοντας την προκατειλημμένη πεποίθηση ότι ήταν «μόνο για παιδιά».
Όσον αφορά την απήχηση, το κοινό του TikTok είναι παγκόσμιο.
Υπάρχουν πλέον 154 χώρες όπου το TikTok είναι διαθέσιμο και τα viral video μπορούν να προβληθούν παγκοσμίως. Η εφαρμογή TikTok είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να επεκτείνετε την εμβέλεια του brand σας πέρα από τα σύνορα της χώρας καταγωγής σας, αλληλεπιδρώντας με νέο κοινό σε όλο τον κόσμο.
Το TikTok έχει κάνει το video marketing πιο αβίαστο από ποτέ.
Το TikTok είναι ένας ιδανικός τρόπος για τα brands να επεκτείνουν τον αντίκτυπο του περιεχομένου video τους λόγω της σχεδόν απεριόριστης απήχησής του και της δημοτικότητας του video στο marketing. Αν είστε νέος στο video marketing, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν πρόκειται να πάει πουθενά σύντομα. Το TikTok είναι μια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων όπου οι χρήστες μπορούν να μοιράζονται και να παράγουν περιεχόμενο. Η δημιουργία ενός video για την επιχείρησή σας, σας επιτρέπει να προσελκύσετε το κοινό σας, να το εκπαιδεύσετε και να προκαλέσετε μια συναισθηματική ανταπόκριση για αυτό. Το περιεχόμενο και η αφοσίωση που δημιουργείται από χρήστες είναι πιθανό να είναι αποτέλεσμα αυτού. Τα ντουέτα, το ράψιμο, ακόμη και η αντίδραση σε video χρησιμοποιώντας τη μοναδική λειτουργία πράσινης οθόνης του TikTok είναι όλες διαθέσιμες επιλογές στους χρήστες της εφαρμογής. Ως αποτέλεσμα του ακριβούς αλγόριθμου του TikTok, οι αναρτήσεις σας είναι πιο πιθανό να εμφανίζονται στη σελίδα "For You" του δυνητικού πελάτη σας από ποτέ.
Είναι το TikTok ένα μέρος όπου το κοινό που επιθυμείτε να κάνει παρέα;
Σκεφτείτε εάν οι άνθρωποι που προσπαθείτε να προσεγγίσετε χρησιμοποιούν ειδικά το TikTok. Ακόμα κι αν το κοινό-στόχος σας δεν το χρησιμοποιεί αυτήν τη στιγμή, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να το αγνοήσετε. Προς τιμή τους, τα περισσότερα από τα κορυφαία δίκτυα μέσων κοινωνικής δικτύωσης ξεκίνησαν με ένα κοινό που αποτελείται από εφήβους και νεαρούς ενήλικες. Σήμερα, χρησιμοποιούνται από εκατομμύρια επιχειρήσεις για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Εάν εγγραφείτε νωρίς στο TikTok, θα μπορείτε να δημιουργήσετε ένα κοινό πριν το κάνουν οι ανταγωνιστές σας.
Η χρήση του TikTok Influencer Marketing για την αύξηση της απόδοσης της επένδυσης
Λόγω των μεγάλων βάσεων θαυμαστών τους, η συνεργασία με τους Influencers του TikTok μπορεί να είναι μια φανταστική ιδέα. Γιατί; Οι Influencers TikTok χρεώνουν ένα κλάσμα από αυτό που κάνουν οι Influencers άλλων πλατφορμών με αντάλλαγμα την πρόσβαση σε μεγαλύτερο κοινό. Η αξιοποίηση της νηπιακής ηλικίας του TikTok ως διαφημιστικής πλατφόρμας είναι μια τεράστια ευκαιρία.
Προώθηση μιας επωνυμίας στο TikTok
Ως αποτέλεσμα των πρόσφατων ενημερώσεων στην εφαρμογή TikTok, μπορεί πλέον να προβάλλει και να βελτιστοποιεί τις διαφημίσεις πλατφόρμας TikTok. Επί του παρόντος, υπάρχουν πέντε φόρμες διαφημίσεων, συμπεριλαμβανομένων των διαφημίσεων in-feed που μοιάζουν με το Instagram. Οι επώνυμες εξαγορές και τα επώνυμα εφέ, συμπεριλαμβανομένων των φίλτρων AR, των αυτοκόλλητων και των φακών, εμφανίζονται καθώς πλοηγείστε στη διαφήμιση.
Τι σας εμποδίζει να γίνετε ο επόμενος TikToker?