Why Visual Identity Matters

Γιατί η Οπτική Ταυτότητα έχει Σημασία

Η επωνυμία εξαρτάται από την οπτική ταυτότητα, επομένως είναι σημαντικό να γνωρίζετε τι συνθέτει μια ταυτότητα και πώς να τη φτιάξετε.

Τι είναι η οπτική ταυτότητα;

Το λογότυπο, τα χρώματα, ο ιστότοπος, ακόμη και η διάταξη των καταστημάτων ενός brand αποτελούν όλα στοιχεία της οπτικής της ταυτότητας. Περιλαμβάνει όλα όσα μπορείτε να δείτε για μια επιχείρηση.

Πολλά πράγματα μπορούν να δημιουργήσουν μια οπτική ταυτότητα:

  • Κινούμενα σχέδια, σύμβολα και κουμπιά σε γραφικά

  • Γραμματοσήμανση, λογότυπο και συνδυασμός χρωμάτων

  • Σχεδιασμός καταστήματος εικόνων

  • Συσκευασία

  • Στολές

  • Φυλλάδια

  • Μπροσούρες

  • Διαφημιστικές πινακίδες

  • Έντυπες και ψηφιακές διαφημίσεις

Η δημιουργία μιας σταθερής οπτικής ταυτότητας έχει πολλά πλεονεκτήματα. Βοηθά τους πελάτες να αισθάνονται ότι είναι μέρος κάποιου πράγματος, γεγονός που κάνει το 57% από αυτούς να ξοδεύουν περισσότεραΤα οπτικά στοιχεία είναι πάντα τα ίδια, διευκολύνοντας τους ανθρώπους να αναγνωρίσουν ένα brand σε όλες τις πλατφόρμες.

Μπορούν να οικοδομήσουν εμπιστοσύνη στη μάρκα λέγοντας στους πιθανούς αγοραστές για προϊόντα ή υπηρεσίες.

Και μια καλά σχεδιασμένη οπτική ταυτότητα μπορεί να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα του brand και να κάνει τους ανθρώπους πιο πιθανό να αγοράσουν, ειδικά επειδή το 64% των ανθρώπων θέλουν τα brands να συνδέονται μαζί τους.

Παρόλο που η οπτική ταυτότητα μοιάζει με brand ταυτότητα, είναι διαφορετική επειδή έχει τα πλεονεκτήματα και τα μέρη της.

Ταυτότητα επωνυμίας έναντι οπτικής ταυτότητας

Εάν η ταυτότητα του brand της επιχείρησής σας είναι η προσωπικότητά της, τότε η οπτική της ταυτότητα είναι ο τρόπος με τον οποίο εμφανίζεται αυτή η προσωπικότητα. Σκεφτείτε ένα άτομο που είναι εξωστρεφές και δημιουργικό και είναι γνωστό ότι φοράει περίεργα ρούχα και κοσμήματα.

Αυτή είναι η ταυτότητα της μάρκας τους (οπτική ταυτότητα).

Η ταυτότητα του brand είναι ό,τι συνθέτει την επωνυμία στο σύνολό της και δίνει στους πελάτες τα συναισθήματα που συνδέοντε με την εταιρεία σας.

Περιλαμβάνει τις αξίες σας, τη δήλωση αποστολής, τον τόνο και τη φωνή, οδηγούς στυλ, προσωπικότητα brand, μοναδικά στηρίγματα αξίας, οπτικά στοιχεία και πολλά άλλα.

Η οπτική ταυτότητα είναι μέρος της ταυτότητας του brand, αλλά η εστίασή της είναι στο πώς ένα brand εμφανίζεται οπτικά. Χρειάζεται διαφορετική στρατηγική από την ταυτότητα του brand, αλλά εξακολουθεί να χρειάζεται να ταιριάζει με το brand.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι έμποροι και οι ομάδες επωνυμίας είναι συνήθως υπεύθυνοι για την ταυτότητα του brand και οι σχεδιαστές και οι δημιουργοί ελέγχουν την οπτική ταυτότητα.

Πώς να δημιουργήσετε μια εικόνα επωνυμίας

Μια σταθερή οπτική ταυτότητα δείχνει στους ανθρώπους ποιοί είστε και γιατί πρέπει να συνεργαστούν μαζί σας. Τους βοηθά επίσης να αισθάνονται συνδεδεμένοι με την ταυτότητα του brand σας.

Ακολουθήστε αυτά τα βήματα για να δημιουργήσετε μια εντυπωσιακή οπτική γλώσσα, είτε φτιάχνετε ένα σύστημα οπτικής ταυτότητας για πρώτη φορά είτε θέλετε να το αλλάξετε.

1. Μάθετε ποια είναι η επωνυμία σας

Η ταυτότητα της επωνυμίας σας είναι απαραίτητη για την προσωπικότητα της εταιρείας σας, διαμορφώνοντας την εμφάνισή της. Εάν δεν έχετε ένα σχέδιο για όλα τα μέρη της επωνυμίας σας, η οπτική σας ταυτότητα μπορεί να μην έχει κατεύθυνση και συνέπεια.

Πριν σχεδιάσετε την οπτική σας ταυτότητα, βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε τουλάχιστον το ελάχιστο για την επωνυμία σας, όπως τις αξίες, τη φωνή και τον τόνο, την προσωπικότητα και τη δήλωση αποστολής σας.

2. Γνωρίστε τους βασικούς κανόνες σχεδιασμού.

Όταν θα ξεκινήσετε την επιχείρησή σας, πρέπει να φτιάξετε ένα λογότυπο και έναν ιστότοπο. Θα πρέπει να εξοικειωθείτε με τους κανόνες σχεδιασμού. Οι απόψεις των ανθρώπων για το brand σας εξαρτώνται σημαντικά από το πώς το βλέπουν, επομένως είναι απαραίτητο να έχετε σωστά τα οπτικά στοιχεία.

Μπορείτε να μάθετε μόνοι σας τα έξι στοιχεία του σχεδίου ή μπορείτε να προσλάβετε έναν γραφίστα για να ζωντανέψει την οπτική σας ταυτότητα.

3. Σκεφτείτε μια ιστορία.

Οι άνθρωποι θυμούνται τις ιστορίες καλύτερα από τα γεγονότα, επομένως η οπτική σας ταυτότητα πρέπει να επικεντρώνεται στην αφήγηση μιας υπέροχης ιστορίας. Οι χρήστες μπορούν να ενδιαφέρονται για τον λογαριασμό σας, εάν έχει ενδιαφέροντες χαρακτήρες και διενέξεις ή αν αντικατοπτρίζει τις αξίες σας.

Το κλειδί είναι να δείχνεις παρά να το λες.

4. Μην αλλάξεις.

Η συνέπεια είναι εύκολη όταν η επιχείρησή σας είναι μικρή και εξετάζετε κάθε περιουσιακό στοιχείο, προτού ξεκινήσει να λειτουργεί. Αλλά όσο μεγαλύτερο είναι ένα brand, τόσο λιγότερο πιθανό είναι να παραμείνει συνεπές.

Είναι εύκολο να ξεχάσετε το οπτικό στυλ στις διαφημίσεις, τις γέφυρες συνεδρίων, τις αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το υλικό πωλήσεων μιας σελίδας. Ωστόσο, η δημιουργία ενός οδηγού στυλ επωνυμίας και η καταχώριση των συγκεκριμένων συστημάτων και στυλ οπτικής ταυτότητας μπορεί να βοηθήσει την ομάδα σας να συνδυάσει υπάρχοντα γραφικά με νέα στοιχεία, καθώς η εταιρεία μεγαλώνει.

5. Σκεφτείτε το μέσο.

Τα οπτικά στοιχεία φαίνονται διαφορετικά σε κάθε μέσο. Για παράδειγμα, ένα τυπωμένο λογότυπο μπορεί να φαίνεται πιο σκούρο από ότι σε μια οθόνη. Επομένως, είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι οι εικόνες που χρησιμοποιείτε για την προώθηση της επωνυμίας σας ταιριάζουν με το μέσο που χρησιμοποιείτε.

Ένας γραφίστας ή ένας σχεδιαστής επωνυμίας θα ξέρει πώς να αλλάζει οπτικά στοιχεία για κάθε μέσο, έτσι ώστε τα πάντα, από χρώματα και γραμματοσειρές έως εικόνες και κινούμενα σχέδια, να φαίνονται ίδια σε όλα τα κανάλια.

Θα θέλατε να μάθετε περισσότερα;
Ελάτε σε επαφή μαζί μας.

ΜΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ

OUR CLIENTS ARE OUR JOURNEY.