Google Algorithm Update

Ενημέρωση Αλγορίθμου Google

Ο αλγόριθμος της Google αλλάζει συνεχώς και αλλάζει για να παρέχει τα πιο σχετικά αποτελέσματα για τους χρήστες της. Η Google έκανε 4.500 αλλαγές στον αλγόριθμο της μηχανής αναζήτησής της μόνο το 2020. Ενώ πολλές μικρές αλλαγές, πιο σημαντικές αλλαγές στον αλγόριθμο της Google μπορούν να επηρεάσουν τις πρακτικές SEO marketing σας.

Καθώς το 75% των διαδικτυακών χρηστών δεν περνούν ποτέ από την πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Αναζήτησης Google, η ενημέρωση σχετικά με τυχόν αλλαγές στον αλγόριθμο Google που ενδέχεται να επηρεάσουν την κατάταξη της εταιρείας σας στο Google είναι κρίσιμη.

Αυτό το άρθρο θα συζητήσει μερικές από τις σημαντικές αλλαγές στον αλγόριθμο της Google το 2022 και τι σημαίνουν αυτές οι αλλαγές για τη στρατηγική SEO marketing σας. Θα μοιραστούμε επίσης τις κορυφαίες συμβουλές μας για το SEO για επιχειρήσεις και πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις πιο πρόσφατες αλλαγές στον αλγόριθμο της Google για να βοηθήσετε την εταιρεία σας να ξεχωρίσει στο διαδίκτυο.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ GOOGLE;

Όταν αναφερόμαστε στον «αλγόριθμο Google», αναφερόμαστε σε ένα σύνθετο σύστημα αλγορίθμων που κατατάσσει δισεκατομμύρια ιστότοπους με βάση κριτήρια.

Όταν κάνουμε μια αναζήτηση στο Google, ο αλγόριθμος Google περιηγείται σε δισεκατομμύρια ιστοσελίδες για να βρει τα πιο σχετικά αποτελέσματα για εμάς, με τις ιστοσελίδες με την υψηλότερη κατάταξη να εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Οι πιο πρόσφατες ενημερώσεις αλγορίθμων Google δείχνουν ότι ο αλγόριθμος Google μετατοπίζεται σε μια πιο χρηστοκεντρική προσέγγιση, επιβραβεύοντας ιστότοπους που παρέχουν τις καλύτερες εμπειρίες χρήστη με υψηλότερες βαθμολογίες.

ΠΩΣ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ Ο ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ GOOGLE ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ SEO;

Η θέση του ιστότοπού σας στις αναζητήσεις Google είναι κρίσιμη. Τα πρώτα πέντε οργανικά αποτελέσματα αντιπροσωπεύουν τα δύο τρίτα όλων των κλικ. Εάν η εταιρεία σας δεν κατατάσσεται ψηλά στο Google, χάνετε την ευκαιρία να προσεγγίσετε νέους πελάτες και να αυξήσετε τις πωλήσεις.

Σε όποια βιομηχανία κι αν βρίσκεστε, το πιθανότερο είναι ότι πολλοί από τους πελάτες σας θα σας βρουν μέσω της αναζήτησης Google, επομένως αξίζει να είστε ενήμεροι και να ενημερώνεστε για τυχόν αλλαγές στον αλγόριθμο Google, ώστε να μπορείτε να αντιδράτε γρήγορα.

ΟΙ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟΝ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟ GOOGLE ΤΟ 2022

1. Ενημέρωση Κριτικών Προϊόντων Μαρτίου 2022. Η Ενημέρωση Κριτικών Προϊόντων, η τρίτη σε μια σειρά κριτικών προϊόντων από το 2021, είναι μία από τις σημαντικότερες αλλαγές αλγορίθμων της Google φέτος μέχρι στιγμής. Αυτή η αλλαγή επηρεάζει προς το παρόν μόνο την κατάταξη των κριτικών προϊόντων στην αγγλική γλώσσα, αλλά η Google θα προσθέσει περισσότερες γλώσσες στο μέλλον.

Η Google ανακοίνωσε ότι η νέα ενημέρωση θα επιβραβεύει και θα προωθεί ιστότοπους που διαθέτουν κριτικές προϊόντων υψηλής ποιότητας και έχει παράσχει ορισμένες οδηγίες για το τι συνιστά «κριτική υψηλής ποιότητας». Συμβουλεύουν ότι στις αξιολογήσεις πρέπει να:

  • Συμπεριλάβετε πολύτιμες και λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει τα οφέλη του προϊόντος και τις ιδιαιτερότητες σχετικά με την απόδοσή του.
  • Συμπεριλάβετε πραγματικές μαρτυρίες από πελάτες που έχουν χρησιμοποιήσει το προϊόν.
  • Θα πρέπει να περιλαμβάνονται μοναδικές πληροφορίες, όπως φωτογραφίες, ήχος και video.

Τι σημαίνει αυτό για την εταιρεία σας

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η Google εστιάζει στην επιβράβευση ιστοτόπων που διαθέτουν κριτικές προϊόντων υψηλής ποιότητας, δεδομένου ότι περισσότερο από το 70% των καταναλωτών διαβάζουν κριτικές προϊόντων πριν αγοράσουν.

Παρόλο που η Google θα ανταμείψει ιστότοπους με κριτικές με υψηλότερη κατάταξη, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι η ποιότητα υπερισχύει πάντα της ποσότητας. Πολλές μελέτες δεν θα αρκούν. Πρέπει να είναι αρκετά λεπτομερείς ώστε να παρέχουν πραγματική αξία σε έναν χρήστη και να βοηθούν στην ενημέρωση στη λήψη των αποφάσεών του.

Μπορείτε να βελτιώσετε τον όγκο και την ποιότητα των κριτικών σας κάνοντας τα εξής:

Ελέγξτε αν έχετε επαληθευμένο προφίλ Google Business.

Ζητήστε κριτικές από τους πελάτες σας: παρακολουθήστε γρήγορα μετά την αγορά και προσφέρετε κίνητρα.

Δημιουργήστε μια σελίδα αξιολογήσεων για τον ιστότοπό σας και συμπεριλάβετε έναν σύνδεσμο προς τις κριτικές σας στο Google.

Απαντήστε σε κριτικές και, εάν χρειάζεται, κάντε αλλαγές.

2. Βελτιώσεις εμπειρίας σελίδας

Το 2020, η Google ανακοίνωσε μια σημαντική στροφή προς την ενσωμάτωση της εμπειρίας χρήστη ενός ιστότοπου ως βασικό παράγοντα κατάταξης. Η Google κυκλοφορεί την ενημέρωση εμπειρίας σελίδας από τον Ιούνιο του 2021, επιβραβεύοντας ιστότοπους που παρέχουν καλύτερη εμπειρία χρήστη. Αυτή η ενημέρωση αρχικά στόχευε εκδόσεις ιστότοπων για κινητές συσκευές, αλλά επεκτάθηκε για να συμπεριλάβει επιτραπέζιους υπολογιστές τον Μάρτιο του 2022.

Τι σημαίνει αυτό για την εταιρεία σας

Η Google έχει καταστήσει ευκολότερο για τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν πώς μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία χρήστη τους κοινοποιώντας τις μετρήσεις Core Web Vitals.

3. Χρόνος φόρτωσης ιστότοπου

  • Η διαδραστικότητα του ιστότοπού σας: πόσο απλό είναι να αλληλεπιδράτε με συνδέσμους και διαφορετικές λειτουργίες.
  • Οπτική σταθερότητα: διασφάλιση ότι οι λειτουργίες στον ιστότοπό σας παραμένουν σταθερές και δεν μετακινούνται όταν ένας χρήστης κάνει κύλιση μέσα από αυτές.
  • Ουσιαστικά, όσο πιο φιλικός προς το χρήστη είναι ο ιστότοπός σας, τόσο υψηλότερη θα είναι η κατάταξή σας στο Google. Ωστόσο, έχετε κατά νου ότι το περιεχόμενο εξακολουθεί να είναι βασιλιάς και ένας ιστότοπος που λειτουργεί καλά, αλλά δεν έχει πολύτιμο περιεχόμενο για τους χρήστες, δεν θα λάβει ευνοϊκή κατάταξη.

Ένας γρήγορος ιστότοπος με περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας δεν θα προσφέρει την ώθηση SEO που αναζητάτε, αλλά εάν το περιεχόμενό σας είναι ισχυρό, αλλά η σελίδα σας καθυστερεί να φορτώσει, πιθανότατα θα χάσετε από ιστότοπους με μεγαλύτερες ταχύτητες φόρτωσης.

ΜΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ

OUR CLIENTS ARE OUR JOURNEY.