Εξάλειψη Cookies Εντοπισμού

Εξάλειψη Cookies Εντοπισμού

Η Google ανακοινώνει ημερομηνία σταδιακής κατάργησης των Cookies παρακολούθησης

Τον προηγούμενο μήνα, η Google ανακοίνωσε επίσημα την ημερομηνία που θα αρχίσει να καταργεί τα cookies παρακολούθησης για συγκεκριμένους χρήστες.

Τι σημαίνει αυτό και πώς θα αλλάξει το ψηφιακό μέλλον;

Σύμφωνα με τη Google, από τις 4 Ιανουαρίου θα ξεκινήσουμε να δοκιμάζουμε την Προστασία παρακολούθησης, μια νέα λειτουργία που εμποδίζει την παρακολούθηση μεταξύ των τοποθεσιών, εμποδίζοντας αυτόματα την πρόσβαση του ιστότοπου σε cookies τρίτων. Θα το παρουσιάσουμε αυτό στο 1% των χρηστών του Chrome παγκοσμίως, ένα ουσιαστικό βήμα στο έργο μας Privacy Sandbox για την εξάλειψη των cookies τρίτων κατασκευαστών για όλους τους χρήστες μέχρι το δεύτερο εξάμηνο του 2024. Ωστόσο, αυτό εξαρτάται από την επίλυση τυχόν εκκρεμών ζητημάτων ανταγωνισμού που εγείρονται από την Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών του Ηνωμένου Βασιλείου.

Η αλλαγή απορρήτου της Google: Επιπτώσεις της μετάβασης 1% των χρηστών του Chrome στην παρακολούθηση στο διαδίκτυο

Αν και μπορεί να μη φαίνεται σημαντικό σε αναλογία, το 1% των χρηστών του Chrome αντιστοιχεί σε 30 εκατομμύρια άτομα. Πολλοί χρήστες θα μεταβούν στη διαδικασία παρακολούθησης δεδομένων της Google που δίνει προτεραιότητα στην προστασία της ιδιωτικής ζωής. Αυτή η μετάβαση θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στην ηλεκτρονική παρακολούθηση για τους εμπόρους.

Όταν οι χρήστες του Chrome στη δοκιμή ανοίξουν την εφαρμογή, θα συναντήσουν αυτή την πρόσθετη ειδοποίηση.

Πλοήγηση στη νέα εποχή: Google και το μέλλον της διαδικτυακής διαφήμισης

Η επίδραση της εξάλειψης των cookies παρακολούθησης από την Google θα είναι σημαντική, καθώς τα cookies προσέφεραν συνήθως σημαντικές πληροφορίες που υποστηρίζουν το σύστημα στοχευμένης διαφήμισης του διαδικτύου. Αντί για την αντικατάσταση της Google, οι χρήστες θα ομαδοποιηθούν σε θεματικές λίστες για την προστασία της ανωνυμίας τους. Αυτό σημαίνει ότι τα brands μπορούν να εξακολουθούν να προβάλλουν τις διαφημίσεις τους σε συγκεκριμένες ομάδες χρηστών, αλλά δεν θα μπορούν να τους στοχεύουν με βάση το συγκεκριμένο περιεχόμενο με το οποίο έχουν αλληλεπιδράσει σε διαφορετικούς ιστότοπους.
Αυτό πιθανότατα θα έχει ως αποτέλεσμα κακές επιδόσεις στις καμπάνιες, μείωση των κερδών για τους διαδικτυακούς εκδότες και λιγότερο ικανοποιητική εμπειρία ιστού για τους χρήστες λόγω των πιο γενικών διαφημίσεων. Ταυτόχρονα, θα αυξήσει στοχευμένα τα έξοδα διαφήμισης για αρκετές εταιρείες.

Ωστόσο, η Google έχει δεσμευτεί να προχωρήσει με το πρόγραμμα προστασίας προσωπικών δεδομένων της, το οποίο θα χρειαστεί περισσότεροι έμποροι να εισέλθουν σε ένα νέο στάδιο πειραματισμού για να μάθουν πώς να χρησιμοποιούν τα εργαλεία Sandbox της Google για να επιτύχουν αποτελεσματικά τα μέγιστα αποτελέσματα.
Η παρατήρηση απτών αποτελεσμάτων για τους περισσότερους ανθρώπους θα πάρει κάποιο χρόνο, αλλά η σημερινή ημέρα αποτελεί μια κρίσιμη καμπή σε αυτή τη μετάβαση.
Η πιο άριστη διαχείριση των δεδομένων είναι ζωτικής σημασίας, χωρίς αμφιβολία, αλλά οι τροποποιήσεις στη Google, μαζί με τις ευρύτερες προσαρμογές στην Apple και μέσω του κανονισμού της ΕΕ, υπερβαίνουν επίσης τα όρια σε ορισμένες πτυχές, μεταβαίνοντας από διακριτικά φίλτρα σε εκτεταμένες τροποποιήσεις.

Το μέλλον της Google χωρίς cookies: Πλοήγηση στο εξελισσόμενο τοπίο του ψηφιακού μάρκετινγκ

Ωστόσο, προς τα εκεί οδεύει ο ιστός και η Google έχει αφοσιωθεί στην επίτευξη αυτού του στόχου εδώ και αρκετό καιρό.

Τώρα θα περιμένουμε και θα παρατηρήσουμε τα αποτελέσματα, αλλά το 2024 θα φέρει σημαντικές αλλαγές για τους ψηφιακούς έμπορους.

Η Google σχεδιάζει να καταργήσει κάθε παρακολούθηση cookie μέχρι το τέλος του έτους.

ΜΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ

OUR CLIENTS ARE OUR JOURNEY.