The digital marketing formula for 2023

Η φόρμουλα digital marketing για το 2023

Go green

Είναι αυτή άλλη μια περιβαλλοντική ώθηση; Το έτος 2023 θα δούμε ραγδαίες εξελίξεις στην πράσινη τεχνολογία, όπως το πράσινο υδρογόνο, η πυρηνική σύντηξη και άλλες, καθώς ο κόσμος θα αλλάξει από τον άνθρακα. Αλλαγές στα εργαλεία επεξεργασίας γονιδίων, στους κβαντικούς υπολογιστές και στα gadget με δυνατότητα Internet είναι επίσης στον ορίζοντα. Μπορείτε να βασιστείτε στην τεχνητή νοημοσύνη για να φτάσετε σε νέα ύψη πολυπλοκότητας το 2023.

Εξατομίκευση με βάση τις ανάγκες του πελάτη

Η δεύτερη σημαντική εξέλιξη στην ψηφιακή διαφήμιση είναι η έμφαση που δίνεται στην παροχή μοναδικών υπηρεσιών για κάθε πελάτη. Οι σημερινές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση για να περιηγηθούν σε βουνά δεδομένων καταναλωτών (όπως οι συνήθειες αγορών και οι προτιμήσεις hobby) και να αναπτύξουν εξαιρετικά στοχευμένες προτάσεις προϊόντων και στρατηγικές marketing για κάθε πελάτη.

Οι εταιρείες που δίνουν έμφαση στο UX μπορούν να διατηρήσουν καλύτερα τους πελάτες και να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό. Χρησιμοποιώντας πληροφορίες πελατών, οι επιχειρήσεις μπορούν να σχεδιάσουν εξατομικευμένα ταξίδια πελατών και να ανταποκριθούν προληπτικά στις απαιτήσεις του πελατολογίου τους, με αποτέλεσμα μια πιο ελκυστική και εξατομικευμένη διαδικασία αγορών.

Τμηματοποίηση περιεχομένου(content)

Η τμηματοποίηση περιεχομένου(content) διαιρεί το υλικό σε μικρότερα, πιο συγκεκριμένα μέρη για να αυξήσει την αλληλεπίδραση και την έκθεση. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να τμηματοποιήσετε το κοινό σας και να χρησιμοποιήσετε πληροφορίες σχετικά με τα δημογραφικά στοιχεία, τα ενδιαφέροντα και τις ενέργειές του για να δημιουργήσετε περιεχόμενο που θα τους αρέσει μεμονωμένα.

Η ικανότητα στόχευσης συγκεκριμένων δημογραφικών στοιχείων των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης καθιστά την τμηματοποίηση περιεχομένου ζωτικής σημασίας για το marketing μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Χρησιμοποιώντας αυτές τις πληροφορίες, οι ομάδες marketing μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να προσαρμόσουν καλύτερα τις προσπάθειές τους στα συμφέροντα των διαφόρων κοινών τους και να αυξήσουν τη συμμετοχή στις πρωτοβουλίες τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Μάρκετινγκ περιεχομένου με έμφαση στην αφήγηση

Το περιεχόμενο που βασίζεται στην ιστορία είναι μια άλλη τάση που προκαλεί πάταγο στο digital marketing. Το να κάνετε τους πελάτες να αισθάνονται ότι γνωρίζουν τους ανθρώπους πίσω από την εταιρεία, είναι ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματά της. Ας πούμε, μια επιχειρηματική συμφωνία σε φιλικά προς το περιβάλλον αγαθά. Εάν συμβαίνει αυτό, η εταιρεία μπορεί να χρησιμοποιήσει αφηγηματικές στρατηγικές για να εξηγήσει πώς η αφοσίωσή της στη βιωσιμότητα βελτιώνει τη ζωή των ανθρώπων και προωθεί τις αξίες που οδηγούν την επιχείρηση.

Σε σύγκριση με το υλικό που δημιουργείται από αλγόριθμους, το περιεχόμενο που υποκινείται από μια ιστορία ξεχωρίζει λόγω του απλούστερου μηνύματος που στέλνει. Με αυτόν τον τρόπο, οι εταιρείες μπορεί να ξεχωρίζουν από τους ανταγωνιστές τους και να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των δημογραφικών στοιχείων-στόχων τους.

Γρήγορα video clips

Όσον αφορά τη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το Tik Tok αναδείχθηκε γρήγορα.

Η δημοτικότητα του TikTok, του Instagram Reels και του YouTube Shorts έχει αυξηθεί, επειδή οι διαφημιστές έχουν συνειδητοποιήσει τη δύναμη του περιεχομένου σύντομου video στην προσέλκυση της προσοχής των θεατών και στη διάδοση του μηνύματος μιας επωνυμίας.

Προσεγγίσεις παραγωγής χαμηλού προϋπολογισμού, όπως η ανάρτηση ημιτελούς ή "ακατέργαστου" video, η χρήση TikTok, Instagram Reels και Stories και η χρήση περιεχομένου που δημιουργείται από χρήστες, έχουν χρησιμοποιηθεί αποτελεσματικά από πολλές επιχειρήσεις.

Αυτή η στροφή προς το digital marketing συμβαίνει για διάφορους λόγους. Για παράδειγμα, το νεότερο κοινό μπορεί να προσεγγιστεί αποτελεσματικά μέσω Reels και Shorts, καθώς αυτά τα δημογραφικά στοιχεία υπερεκπροσωπούνται σε τέτοιες κοινότητες. Οι στόχοι marketing τόσο διαφορετικοί όσο οι επιδείξεις προϊόντων, τα μαθήματα, οι καμπάνιες αναγνωρισιμότητας του brand, ακόμη και η ψυχαγωγία, μπορούν να ωφεληθούν από την προσβασιμότητα και την ευελιξία του περιεχομένου σύντομου video.

Βελτιώσεις στην ποιότητα της φωνής

Λόγω της αυξανόμενης επικράτησης των φωνητικών αναζητήσεων, το VSEO θα είναι ζωτικής σημασίας για τις προσπάθειες διαδικτυακού marketing το 2023. Ο στόχος της βελτιστοποίησης μηχανών φωνητικής αναζήτησης (VSEO) είναι να αυξήσει την ορατότητα του υλικού χρησιμοποιώντας διεπαφές φωνητικής αναζήτησης όπως το Amazon Alexa, το Google Home και το Siri της Apple. Είναι επίσης απαραίτητο να μετατρέψετε τις πληροφορίες στη μορφή φυσικής γλώσσας που χρησιμοποιούν αυτά τα gadget και να τους δώσετε έναν σαφή, συνομιλητικό τόνο.

Οι επαγγελματίες του digital marketing ενδέχεται να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα των προϊόντων τους μεταξύ των ατόμων που χρησιμοποιούν συσκευές με δυνατότητα ομιλίας βελτιστοποιώντας το περιεχόμενο για φωνητική αναζήτηση.

Χρειάζεστε βοήθεια για το επόμενο έργο σας;

Πείτε γεια και ελάτε για έναν καφέ!

ΜΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ

OUR CLIENTS ARE OUR JOURNEY.