Όλες οι πληροφορίες που χρειάζεστε για την εφαρμογή Instagram Threads

Όλες οι πληροφορίες που χρειάζεστε για την εφαρμογή Instagram Threads

Γνωρίζετε ήδη την εφαρμογή Instagram Threads. Θέλετε όμως να μάθετε όλες τις λεπτομέρειες; Συνεχίστε να διαβάζετε!

Η ομάδα του Instagram ανέπτυξε το Instagram Threads, μια εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων που ανήκει στη Meta, τη μητρική εταιρεία του Instagram. Ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2023 και επιτρέπει στους χρήστες να επικοινωνούν γραπτές ενημερώσεις τόσο με το ευρύ κοινό όσο και με προσωπικούς γνωστούς.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ των Threads και του Instagram;

Το Instagram είναι μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα, ενώ το Instagram Threads είναι ένα παράγωγο. Παρ' όλα αυτά, υπάρχουν ιδιαίτερες διακρίσεις μεταξύ των δύο. Αυτές συνίστανται σε:

1. Εστίαση στα άτομα με τα οποία συνδέεστε: Ο αλγόριθμος του Instagram παρουσιάζει τακτικά νέους influencers, προτάσεις φίλων, viral clips και άλλο περιεχόμενο. Τα νήματα είναι πιο στενά συνδεδεμένα, με σκοπό να ενισχύσουν τη σύνδεσή σας με τους λογαριασμούς που ήδη ακολουθείτε. Ωστόσο, τα Threads εξακολουθούν να προτείνουν τη δημιουργία νέων λογαριασμών.

2. Απλότητα: Η κύρια εφαρμογή του Instagram είναι εξαιρετική, αλλά διαθέτει πολυάριθμα στοιχεία που απαιτούν κατανόηση. Τα νήματα στοχεύουν στην επίτευξη ενός απλού στόχου με περιορισμένο σύνολο χαρακτηριστικών. Εξαιτίας αυτού, είναι πολύ πιο απλό στην κατανόηση.

Το Instagram Threads πέτυχε ένα ορόσημο φτάνοντας τα 100 εκατομμύρια εγγραφές σε μόλις πέντε ημέρες από την ίδρυσή του, καθιστώντας το την ταχύτερη διαδικτυακή πλατφόρμα που πέτυχε αυτό το κατόρθωμα. Αυτό ξεπερνά το ποσοστό εγγραφών του ChatGPT της OpenAI.

Η αυξανόμενη δημοτικότητα του Instagram Threads το καθιστά κατάλληλο κανάλι για τους εμπόρους που επιθυμούν να ξεκινήσουν εκ νέου τη δημιουργία κοινού σε μια πλατφόρμα που δεν είναι ακόμη υπερβολικά κορεσμένη από υλικό.

Επτά μέθοδοι αξιοποίησης των Instagram Threads για μάρκετινγκ:

Χρησιμοποιήστε προσφορές με περιορισμένο χρονικό πλαίσιο για να ενθαρρύνετε τη συμμετοχή.

Η αξιοποίηση προωθητικών ενεργειών και μειώσεων για δυνητικούς πελάτες για την ενθάρρυνση περισσότερων πωλήσεων είναι μια αποτελεσματική μέθοδος αξιοποίησης των Instagram Threads για εμπορικούς σκοπούς. Οι πελάτες ακολουθούν τις επιχειρήσεις που προτιμούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να λαμβάνουν τέτοιες ενημερώσεις.

Ως εκ τούτου, η δημοσίευση ειδικών προσφορών στο Threads λογαριασμό σας είναι χρήσιμη για την ενθάρρυνση της αλληλεπίδρασης και την αύξηση των πωλήσεων.

Για να ενθαρρύνετε την άμεση δράση, δημιουργήστε κίνητρα με περιορισμένη διαθεσιμότητα για το κοινό-στόχο σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να οργανώσετε μια περιορισμένης διάρκειας πώληση διάρκειας 48 ωρών, κατά τη διάρκεια της οποίας οι πελάτες μπορούν να απολαύσουν εκπτώσεις έως και 50% σε συγκεκριμένα είδη.

Αξιοποιήστε γραφικό υλικό για να αυξήσετε τα ποσοστά δέσμευσης.

Αν και το Instagram Threads βασίζεται κυρίως σε κείμενο, μη διστάσετε να ενσωματώσετε γραφικά στις αναρτήσεις σας. Τα οπτικά μέσα, όπως οι εικόνες και τα βίντεο, βοηθούν στην απλή μεταφορά περίπλοκων πληροφοριών, καθιστώντας τες πιο εύκολα κατανοητές για το κοινό σας.

Διοργανώστε έναν διαγωνισμό για να δημιουργήσετε περιέργεια για το brand σας.

Μια άλλη μέθοδος για να αυξήσετε το ενδιαφέρον για τo brand σας στο Instagram Threads είναι η διοργάνωση ενός διαγωνισμού. Οι διαγωνισμοί σας δίνουν τη δυνατότητα να αναγνωρίσετε τους πιο ενεργούς οπαδούς σας με τη συνεχή αλληλεπίδραση με την επιχείρησή σας.

Προωθήστε υλικό σε διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.

Για να αυξήσετε την προβολή σας στο Instagram Threads, καλό είναι να διαφημίζετε το υλικό σας και σε άλλες πλατφόρμες. Για παράδειγμα, μπορείτε να διανείμετε συνδέσμους προς τα νήματά σας σε άλλες πλατφόρμες όπου το brand σας είναι γνωστό, όπως το Instagram, το Twitter και το Facebook.

Αυτό θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τον αριθμό των επισκεπτών στον λογαριασμό σας στο Instagram Threads και να ενισχύσετε τη δέσμευση. Θα βοηθήσει επίσης τα άτομα που σας ακολουθούν σε άλλες πλατφόρμες να συνδεθούν μαζί σας στο Instagram Threads και να ενημερωθούν για το συγκεκριμένο υλικό σας.

Συνεργαστείτε με όσους έχουν σημαντικό αντίκτυπο.

Το μάρκετινγκ επιρροής είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό για τις μάρκες ώστε να ασχοληθούν με το κοινό στο οποίο απευθύνονται. Οι επιρροές έχουν δημιουργήσει σχέσεις με τους οπαδούς τους και μπορούν να βοηθήσουν τα brands να προσεγγίσουν το κοινό στο οποίο απευθύνονται.

Για να συνδεθείτε και να αλληλεπιδράσετε με το επιθυμητό κοινό σας στο Instagram Threads, βρείτε επιρροές με συγκρίσιμο κοινό και συμβατές με την επιχείρησή σας.

Καθώς ο ιστότοπος δίνει έμφαση στο γραπτό περιεχόμενο, μπορείτε να εμπλέξετε επιρροές για να προσφέρουν λεπτομερείς αξιολογήσεις των αντικειμένων σας. Μπορούν επίσης να προσθέσουν συνδέσμους για κριτικές προϊόντων και ειδικούς εκπτωτικούς κωδικούς για να παρακινήσουν τους δυνητικούς πελάτες να αγοράσουν άμεσα.

Χρησιμοποιήστε δημοσκοπήσεις και έρευνες για να αποκτήσετε πληροφορίες σχετικά με τον πληθυσμό-στόχο σας.

Οι δημοσκοπήσεις και οι έρευνες είναι ιδανικές για τη συλλογή πληροφοριών από τους πελάτες και την κατανόηση των απαιτήσεών τους. Τα δεδομένα που συλλέγονται από τις έρευνες θα βοηθήσουν στη βελτίωση των προϊόντων σας και στη βελτίωση των στρατηγικών μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Κατά τη δημιουργία μιας δημοσκόπησης, βεβαιωθείτε ότι είναι συνοπτική και απλή, επιτρέποντας στα άτομα να απαντούν χωρίς κόπο. Επιπλέον, βεβαιωθείτε ότι οι ερωτήσεις είναι κατάλληλες για τη δημογραφική ομάδα-στόχο σας, ώστε να λάβετε σημαντικότερο αριθμό απαντήσεων.

Στη συνέχεια, μπορείτε να εξετάσετε τα ευρήματα από τις δημοσκοπήσεις και τις έρευνές σας για να κατανοήσετε καλύτερα το κοινό σας. Χρησιμοποιήστε τις εφαρμογές εξυπηρέτησης πελατών σας για να δείτε αν απαιτούνται και άλλες προσαρμογές για τη στρατηγική σας. Με βάση αυτές τις πληροφορίες, τροποποιήστε την προσέγγιση σας και βελτιώστε την εμπειρία των καταναλωτών.

Μοιραστείτε μοναδικό περιεχόμενο για να δημιουργήσετε προσμονή.

Η κοινοποίηση μοναδικού περιεχομένου είναι μια άλλη εξαιρετική προσέγγιση για την αξιοποίηση των νημάτων Instagram για επιχειρηματικούς στόχους και στόχους μάρκετινγκ. Παρέχετε κρυφές ματιές σε νέα προϊόντα, βίντεο πίσω από τις σκηνές και συνεντεύξεις με μέλη της ομάδας.

Είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αφήσετε τους θεατές σας να νιώσουν ότι συμπεριλαμβάνονται στην κοινότητα. Αυτό θα τους παρακινήσει να ασχοληθούν με το περιεχόμενό σας, αυξάνοντας το επίπεδο αλληλεπίδρασης.

ΜΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ

OUR CLIENTS ARE OUR JOURNEY.