Pay-Per-Click (Ppc) Advertising 2020

Pay-Per-Click (Ppc) Διαφήμιση 2020

Μια ισχυρή και οικονομικά αποδοτική στρατηγική marketing Διαδικτύου είναι η διαφήμιση Pay-Per-Click.

Τι είναι η διαφήμιση Pay-Per-click;

Η διαφήμιση της PPC είναι μια πληρωμένη μορφή διαφήμισης που βασίζεται σε σύστημα δημοπρασιών. Με τη PPC, υποβάλλετε προσφορές για τις λέξεις-κλειδιά για τις οποίες θέλετε να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας - η διαφήμισή σας ενεργοποιείται όταν η αναζήτηση ενός χρήστη περιλαμβάνει τη λέξη-κλειδί σας. Στη συνέχεια, αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης, πάνω από τις οργανικές καταχωρίσεις. Εάν ένας χρήστης αποφασίσει να κάνει κλικ στη διαφήμισή σας, τότε πληρώνετε για αυτό το κλικ.

Με άλλα λόγια, δεν πληρώνετε για διαφημιστικό χώρο - μόνο για τα αποτελέσματα.

Για παράδειγμα, εάν πουλάτε χειμωνιάτικες μπότες για παιδιά, μπορείτε να διαφημιστείτε στα αποτελέσματα αναζήτησης για " χειμερινές μπότες για μωρά ", όταν ένας χρήστης κάνει μια αναζήτηση. Αυτή η λέξη-κλειδί είναι ευρύτερη, κάτι που θέλετε για μια καμπάνια PPC - είναι διαφήμιση επί πληρωμή, επομένως θέλετε γρήγορη απόδοση της επένδυσης.

Η PPC μπορεί να περιλαμβάνει διαφημίσεις μηχανών αναζήτησης, καθώς και διαφημίσεις σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλες πλατφόρμες. Μπορείτε ακόμη και να διαφημιστείτε σε εφαρμογές, όπως το WhatsApp.

Ποιος είναι ο στόχος της PPC;

Η PPC στοχεύει να προσεγγίσει τους χρήστες όταν αναζητούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, πράγμα που σημαίνει ότι είναι έτοιμοι να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Όταν κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας, θα φτάσουν στη σελίδα προορισμού σας και θα δουν μια προτροπή για ενέργεια conversion, είτε με την αγορά ενός προϊόντος, είτε με την εγγραφή σε ένα ενημερωτικό δελτίο μέσω email ή κάποια άλλη ενέργεια.

Γιατί να χρησιμοποιήσετε τη PPC ως στρατηγική Digital Marketing;

Η PPC είναι μια από τις πιο αποδοτικές μεθόδους πληρωμένης διαφήμισης.

Για πολλές επιχειρήσεις που μόλις ξεκινούν στο Digital Marketing ή αναζητούν μια γρήγορη ώθηση, η PPC είναι μια χρήσιμη στρατηγική διαδικτυακού marketing. Προωθεί τον ιστότοπό σας στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης - κάτι που μπορεί να βοηθήσει σε αυτό, είναι εάν η κατάταξη των οργανικών αποτελεσμάτων αναζήτησης της εταιρείας σας βρίσκεται ήδη σε υψηλή θέση αναζήτησης.

Γιατί να συμπεριλάβετε τη PPC στη στρατηγική της καμπάνιας digital marketing;

Σκεφτείτε αυτά τα γεγονότα:

Οι επιχειρήσεις κερδίζουν 6,78 ευρώ για κάθε 0,85 ευρώ που δαπανώνται στο Google Ads.

Με την Google να χειρίζεται περισσότερες από 60.000 αναζητήσεις ανά δευτερόλεπτο - ή περισσότερες από δύο τρισεκατομμύρια αναζητήσεις το χρόνο - είναι μια ιδανική πλατφόρμα για καμπάνιες PPC. Αυτός είναι ο λόγος που πολλές εταιρείες επενδύουν τον προϋπολογισμό της PPC στο Google Ads, το οποίο προσφέρει εντυπωσιακή απόδοση επένδυσης.

Εάν αποφασίσετε να διαφημιστείτε σε άλλη πλατφόρμα, η μέση απόδοση επένδυσης είναι 1,69 ευρώ για κάθε 0,85 ευρώ που επενδύετε.

Οι χρήστες που κάνουν κλικ σε διαφημίσεις έχουν 50% περισσότερες πιθανότητες να αγοράσουν ένα προϊόν.

Καθώς οι διαφημίσεις PPC στοχεύουν λέξεις-κλειδιά με πρόθεση αγοράς, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι πολλοί χρήστες αγοράζουν ένα προϊόν ή μία υπηρεσία. Είναι, ωστόσο, γεγονός που καταδεικνύει γιατί η PPC είναι ένα κρίσιμο στοιχείο σε μια ολοκληρωμένη στρατηγική marketing.

Ακόμα κι αν η εταιρεία σας έχει εδραιωμένη παρουσία στα αποτελέσματα αναζήτησης - με την προϋπόθεση ότι κατατάσσεστε στην πρώτη σελίδα για πολλές λέξεις-κλειδιά υψηλής αξίας - η PPC μπορεί να βελτιστοποιήσει περαιτέρω τα conversions σας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η PPC και το SEO συχνά συνεργάζονται για την επίτευξη στόχων digital marketing.

ΜΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ

OUR CLIENTS ARE OUR JOURNEY.