Οι διαφημίσεις στο Facebook αποτέλεσαν επίσης πρόβλημα για τις επιχειρήσεις μετά την αναβάθμιση του IOS14, η οποία επηρέασε σημαντικά την παρακολούθηση δεδομένων, απαιτώντας πιο καινοτόμες προσεγγίσεις για την επίτευξη των επιθυμητών αποτελεσμάτων.
Ωστόσο, πριν εγκαταλείψετε το Facebook, θα πρέπει να το σκεφτείτε. Υπάρχει ένας επιτακτικός λόγος για τον οποίο το 97% των επιχειρήσεων συνεχίζει να χρησιμοποιεί διαφημίσεις που χρηματοδοτούνται από το Facebook.
Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, το Facebook έχει μια από τις μεγαλύτερες και πιο αφοσιωμένες κοινότητες χρηστών από οποιοδήποτε κοινωνικό δίκτυο ή πλατφόρμα.
Εξετάστε αυτές τις καινοτόμες έννοιες
Για να πετύχετε στον σημερινό κόσμο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, είναι σημαντικό να διατηρήσετε το κοινό-στόχο σας να ενδιαφέρεται για την εταιρεία σας και τις προσφορές της.
Τα δημιουργικά που έχουν βελτιστοποιηθεί για κινητές συσκευές είναι τα πιο αποτελεσματικά μέσα για να γίνει αυτό.
Η χρήση κοινωνικής δικτύωσης σε φορητή συσκευή γίνεται ο κανόνας και όχι η εξαίρεση. Όταν πρόκειται για διαφημιστικές πρωτοβουλίες στο Facebook, αυτό είναι απαραίτητο.
Επειδή μπορείτε και πρέπει να προβάλλετε διαφημίσεις τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram, θα πρέπει να διασφαλίσετε ότι το δημιουργικό της διαφήμισής σας είναι οπτικά ελκυστικό, διαδραστικό και ανταποκρίνεται σε κινητές συσκευές.
Χρησιμοποιήστε εντυπωσιακές εικόνες στα banner σας και περιορίστε τις διαφημίσεις video σε λιγότερο από 15 δευτερόλεπτα.
Για να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες στις διοχετεύσεις marketing με μειωμένο κόστος, εστιάστε στη δημιουργική σκέψη με προτεραιότητα το κινητό!
Ακολουθούν μερικές υποδείξεις που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε πιο συναρπαστικό περιεχόμενο:
Θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε video εάν θέλετε να παρακολουθείτε το Snapchat, το TikTok και άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων που είναι “βαριές” για video, όπως το Instagram και το Facebook.
Ως αποτέλεσμα, ο νέος αλγόριθμος ευνοεί το περιεχόμενο video περισσότερο από ποτέ.
Προτείνουμε την παραγωγή περιεχομένου video υψηλής ποιότητας για να παραμείνετε στην κορυφή του παιχνιδιού σας και να συμβαδίζετε με τον ανταγωνισμό.
Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, το video δεν θα πρέπει να διαρκεί περισσότερο από 15 δευτερόλεπτα για να μεταφέρει το μήνυμά σας αποτελεσματικά.
Η προσθήκη υπότιτλων στο video σας είναι ένας καταπληκτικός τρόπος για να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό, ειδικά εκείνους που έχουν προβλήματα ακοής ή παρακολουθούν σε δημόσιο χώρο. Βεβαιωθείτε ότι οι αναλογίες διαστάσεων του video σας είναι επίσης κάθετες ή τετράγωνες.
Πιο συχνά κρατούν τα τηλέφωνά τους κάθετα.
Ενσωματώστε μια παρότρυνση για δράση: Ενημερώστε τους θεατές σας τι πρέπει να κάνουν στη συνέχεια αφού δουν τη διαφήμισή σας!
Αυτή η CTA (Call To Action) μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μια άτυπη εκστρατεία εταιρικής ευαισθητοποίησης με έναν τόνο τρόπου ζωής: "Κάντε like για περισσότερες ιδέες!"
Μια σταθερή CTA (Call To Action) είναι ακόμη πιο κρίσιμη όταν προωθείτε μια ειδική περίσταση, νέο προϊόν ή ειδική προσφορά. Το "γιατί να νοιάζεται το κοινό μου για αυτό;" Η ερώτηση απαντάται από την CTA της διαφήμισης, η οποία απαντά στην ερώτηση "τί μπορούν να κάνουν εκείνοι για αυτό;".
Η προσθήκη περιγραφών στην διαφήμισή σας, είναι απαραίτητη προκειμένου να προκύψει μία πώληση.
Μπορείτε να επιλέξετε από διάφορα κουμπιά CTA στο Facebook Ads Manager, όπως Αγορά Τώρα και Μάθετε Περισσότερα. Ως πείραμα, θα μπορούσατε να κάνετε κάποιες A/B testings και να παρατηρήσετε ποιό κουμπί χρησιμοποιούν περισσότερο οι καταναλωτές σας.
Η επανάληψη της παρότρυνσης για δράση (CTA) είναι αποδεκτή στο πλαίσιο κειμένου περιγραφής. Χρησιμοποιήστε το A/B testing για να προσδιορίσετε ποιά κουμπιά είναι πιο δημοφιλή. Για παράδειγμα, η παρότρυνση για δράση (CTA) μπορεί να επαναληφθεί στο πλαίσιο κειμένου περιγραφής.
Τα άτομα που έχουν εκδηλώσει ή έχουν δηλώσει ενδιαφέρον για ένα προϊόν προβάλλουν αυτόματα και αποτελεσματικά παρόμοια αντικείμενα χρησιμοποιώντας δυναμικές διαφημίσεις προϊόντων (DPA).
Υπάρχουν σημαντικά πλεονεκτήματα στην παροχή και τη δημιουργία διαφημίσεων σχετικών με τα ενδιαφέροντα ή τις απαιτήσεις ενός πελάτη με βάση τη διαδικτυακή δραστηριότητα. Όσο πιο σχετική είναι μια διαφήμιση, τόσο πιο πιθανό είναι ένα άτομο να αγοράσει το προϊόν.
Οι DPA σας επιτρέπουν να προσφέρετε στο κοινό-στόχο σας προσαρμοσμένη διαφήμιση που προωθεί συγκεκριμένα προϊόντα από τη ροή δεδομένων σας, αντί να δημιουργείτε δεκάδες ή εκατοντάδες μεμονωμένες διαφημίσεις προϊόντων.
Στην ιδανική περίπτωση, ο Διαχειριστής διαφημίσεων του Facebook θα πρέπει να συνδέεται με τον κατάλογο προϊόντων σας.
Ο κατάλογος προϊόντων σας χρησιμεύει ως οπτική αναπαράσταση των αντικειμένων που σκοπεύετε να προωθήσετε σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Instagram και το Facebook.
Αυτό βοηθά στην ανακάλυψη των προϊόντων σας και δίνει στους πελάτες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να κάνουν ενημερωμένες αγορές.
Η παροχή όλων των απαραίτητων πληροφοριών για κάθε είδος στον κατάλογό σας είναι απαραίτητη.
Ωστόσο, αποφύγετε να στριμώχνετε πολλές λέξεις-κλειδιά ή να περιγράφετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας με μεγάλη λεπτομέρεια, καθώς αυτό μπορεί να προκαλέσει σύγχυση στους αναγνώστες.
Οι εικόνες υψηλής ποιότητας σε λευκό φόντο είναι απαραίτητες για τις εικόνες καταλόγου
Διατηρούν την κύρια εστίαση σε ένα μόνο προϊόν.
Οι διαστάσεις της φωτογραφίας θα πρέπει επίσης να βελτιστοποιηθούν για κάθε πλατφόρμα. Οι φωτογραφίες του Instagram πρέπει να είναι 1080 x 1920, ενώ οι φωτογραφίες του Facebook πρέπει να είναι τετράγωνες (500 x 500).
Οι χρήστες κινητών και επιτραπέζιων υπολογιστών μπορεί να επωφεληθούν από DPA (δυναμικές διαφημίσεις), οι οποίες μπορούν να προβληθούν τόσο σε επιτραπέζιους υπολογιστές όσο και σε κινητές συσκευές.
Χρησιμοποιώντας DPA, μπορείτε επίσης να στοχεύσετε εκ νέου ένα συγκεκριμένο κοινό σε όσους χώρους διαδικτύου επιλέξετε.
Όλες οι τοποθετήσεις του Facebook, συμπεριλαμβανομένου του Instagram, του Δικτύου κοινού και του Facebook, είναι στη διάθεσή σας. Με άλλα λόγια, περισσότεροι άνθρωποι, συμπεριλαμβανομένων των υποψήφιων καταναλωτών, θα μάθουν για την επιχείρησή σας.
Χρειάζεται χρόνος για να γνωρίσετε το κοινό σας και τί τους ενδιαφέρει. Ορισμένες από τις τοποθετήσεις δεν θα ισχύουν για το κοινό-στόχο σας.
Όσον αφορά την διαφήμιση, μην φοβάστε να δοκιμάσετε νέα πράγματα και να ανακαλύψετε τι έχει απήχηση στο κοινό σας.
Δημιουργία ενός Αξιόπιστου Ονόματος (Brand Name)
Κάθε επιχείρηση μπορεί να έχει παρουσία στα social media. Στην πραγματικότητα, το πιο δύσκολο κομμάτι είναι η ανάπτυξη μιας αξιόπιστης διαδικτυακής παρουσίας που μπορεί να οδηγήσει σε πωλήσεις.
Όταν το 63% των παγκόσμιων αγοραστών λέει ότι θα αγόραζε από μια επιχείρηση που πιστεύουν ότι είναι πραγματική, η αυθεντικότητα γίνεται βασικό πλεονέκτημα στη στρατηγική σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Είναι αδύνατο να αξιολογηθεί ή να ποσοτικοποιηθεί τί σημαίνει να είσαι αυθεντικός. Πρέπει να δημιουργήσετε μια αξιόπιστη, συμπαθή παρουσία στο διαδίκτυο, εάν θέλετε να προσελκύσετε το κοινό-στόχο σας.
Μπορείτε να απεικονίσετε με ακρίβεια τον εαυτό σας ως επιχείρηση ή ως άτομο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, συνδέοντας το όραμα, τις πεποιθήσεις και τις φιλοδοξίες σας με την διαδικτυακή σας προσωπικότητα.
Η φωνή της επωνυμίας σας πρέπει να ακούγεται ίδια σε όλες τις πλατφόρμες. Η διαφοροποίηση της παρουσίας σας στο διαδίκτυο θα σας κάνει να φαίνεστε απρόσωποι και αντιεπαγγελματικοί. Η συνέπεια και η ομοιομορφία στα μηνύματα της εταιρείας σας είναι απαραίτητες για τους πελάτες σας.
Δεν χρειάζεται φόρμουλα για να είναι συνεπής. Μπορείτε να κάνετε πολλά απλά πράγματα για να διασφαλίσετε ότι το όνομα της εταιρείας σας εμφανίζεται σε όλα τα προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε υλικό marketing, video, κ.λπ.
Το Facebook αποκάλυψε μερικές ολοκαίνουργιες δυνατότητες.
Για πρώτη φορά, τα Facebook Reels, που κυκλοφόρησαν στις Ηνωμένες Πολιτείες νωρίτερα φέτος, είναι πλέον διαθέσιμα σχεδόν σε όλες τις χώρες της Γης.
Ένα ουσιαστικό στοιχείο της απάντησης της Meta στο TikTok. Τα video σύντομης μορφής (shorts) μπορούν να δημοσιεύονται στο Facebook και τα Reels από το Instagram μπορούν να κοινοποιηθούν σε μεγαλύτερο κοινό.
Δεν πέρασε πολύς καιρός πριν η Meta συνειδητοποιήσει ότι θα μπορούσε να εξαπολύσει μια πιο επιτυχημένη αντεπίθεση εναντίον του TikTok, εάν ενσωματώσει το Facebook στο σχέδιο Reels.
Το Instagram ευδοκίμησε χάρη στη χρήση κυλίνδρων. Εφόσον χρησιμοποιείτε τα Reels προς όφελός σας, θα μπορείτε να κάνετε περισσότερα άτομα να αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενό σας.
Συμπέρασμα
Αυτός ο οδηγός βέλτιστων πρακτικών για τις διαφημίσεις στο Facebook μπορεί να σας έχει δώσει την καθοδήγηση και τις γνώσεις που χρειάζεστε.
Ως εργαλεία marketing, το Instagram και το Facebook είναι αδιαμφισβήτητα.
Για να αυξήσετε τους ακόλουθούς σας και να κερδίσετε χρήματα στην πλατφόρμα, χρειάζεται να γνωρίζετε πώς να εκτελέσετε μια επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια επί πληρωμή.
Ως αποτέλεσμα των αλλαγών και της κατάργησης της παρακολούθησης του Facebook, η διαφήμισή σας θα πρέπει να γίνει πιο καινοτόμα και εφευρετική, εάν θέλετε να ανταγωνιστείτε.
Αν και το Meta και το TikTok βρίσκονται σε άνοδο, το Facebook και το Instagram δεν πρέπει να αγνοηθούν ή να ωθηθούν στο πλάι.
Εξακολουθούν να είναι ζωτικής σημασίας για το marketing της εταιρείας σας, λόγω του τεράστιου αριθμού ατόμων που ενδιαφέρονται για αυτό που προσφέρετε.
Χρειάζεστε μια επιχειρηματική στρατηγική;
Είμαστε πάντα μαζί σας.