Voice Search Optimization

Βελτιστοποίηση Φωνητικής Αναζήτησης

Η βελτιστοποίηση φωνητικής αναζήτησης (Voice Search Optimization) είναι μια από τις πιο καινοτόμες στρατηγικές Digital Marketing που μπορούν να υιοθετήσουν οι εταιρείες.

Τι είναι η βελτιστοποίηση φωνητικής αναζήτησης;

Με τη βελτιστοποίηση φωνητικής αναζήτησης, η εταιρεία σας βελτιώνει το υπάρχον και το νέο περιεχόμενο του ιστότοπου για φωνητική αναζήτηση. Ο στόχος είναι να αποκτήσετε αυτό το προηγμένο εργαλείο στον ιστότοπό σας ή να εμφανιστείτε ως το πρώτο αποτέλεσμα αναζήτησης Google ακόμη και πάνω από τις οργανικές καταχωρίσεις.

Γιατί;

Οι διάφοροι βοηθοί φωνής, από το Siri έως το Amazon Echo, χρησιμοποιούν το επιλεγμένο απόσπασμα για να απαντούν στις φωνητικές αναζητήσεις. Έτσι, εάν ένας χρήστης ρωτήσει, "Πώς μπορώ να καθαρίσω ένα βρώμικο πλυντήριο πιάτων;" Η Amazon Echo ή η Siri θα απαντούσαν με την επιλεγμένη αναφορά, την οποία μπορείτε να δείτε παρακάτω.

Καθώς τα ερωτήματα αναζήτησης διαφέρουν κατά τη χρήση φωνής έναντι κειμένου, η βελτιστοποίηση φωνητικής αναζήτησης είναι σημαντική. Εάν είστε τοπική επιχείρηση, αυτή η στρατηγική είναι ακόμη πιο κρίσιμη, καθώς πολλοί χρήστες βασίζονται στις κινητές συσκευές τους - και στη φωνητική αναζήτηση - για να βρουν ένα εστιατόριο, μία εταιρεία ή ένα κατάστημα κοντά τους.

Ποιος είναι ο στόχος της βελτιστοποίησης φωνητικής αναζήτησης;

Ο στόχος της βελτιστοποίησης φωνητικής αναζήτησης είναι να κερδίσετε την επιλεγμένη προσφορά για λέξεις-κλειδιά, που σχετίζονται με το κοινό-στόχο και την επιχείρησή σας. Με την κατάταξη στην κορυφή της αναζήτησης, η εταιρεία σας αυξάνει την ορατότητά της στο διαδίκτυο, ως εκ τούτου, στους καταναλωτές. Γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε επισκέψεις στο κατάστημα, αγορές προϊόντων και πολλά άλλα.

Γιατί να χρησιμοποιήσετε τη βελτιστοποίηση φωνητικής αναζήτησης ως στρατηγική Digital Marketing;

Με όλο και περισσότερους ανθρώπους να αγοράζουν τα λεγόμενα smartphone, καθώς και διάφορους τύπους ηχείων ή ακουστικών, η φωνητική αναζήτηση γίνεται ένας νέος -και δημοφιλής- τρόπος αναζήτησης. Ως αποτέλεσμα, είναι μια από τις νεότερες στρατηγικές digital marketing που μπορούν να υιοθετήσουν οι εταιρείες.

Μερικά πρόσθετα κίνητρα για επένδυση στη βελτιστοποίηση φωνητικής αναζήτησης περιλαμβάνουν:

• Σχεδόν το 50% των ενηλίκων χρησιμοποιεί φωνητική αναζήτηση καθημερινά

Τα επόμενα χρόνια, οι αναλυτές αναμένουν ότι το ποσοστό αυτό θα αυξηθεί ακόμη περισσότερο. Με τη σειρά τους, οι πρώτοι χρήστες της βελτιστοποίησης φωνητικής αναζήτησης θα ωφεληθούν περισσότερο - οι ιστότοποί τους θα κατατάσσονται ήδη σε επιλεγμένα αποσπάσματα, οδηγώντας σε αυξημένες επισκέψεις καταναλωτών, επιτυγχάνοντας τον στόχο που έχετε θέσει.

• Περισσότεροι από τους μισούς κατόχους ακουστικών που ενεργοποιούνται με φωνή θέλουν διαφημιστικό περιεχόμενο

Όπως και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, οι καταναλωτές θέλουν διαφημιστικό περιεχόμενο από brands. Θέλουν να γνωρίζουν για τις πωλήσεις και τα νέα προϊόντα σας, επομένως η επένδυση στη βελτιστοποίηση φωνητικής αναζήτησης σήμερα μπορεί να ωφελήσει το brand σας αργότερα, όταν τα ηχεία και τα ακουστικά φωνής παρέχουν αυτές τις επιλογές προώθησης στις εταιρείες.

Πιστεύετε ότι η βελτιστοποίηση φωνητικής αναζήτησης είναι ιδανική στρατηγική για την επιχείρησή σας;

Είμαστε δίπλα σας για να πετύχετε τον στόχο σας!

ΜΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ

OUR CLIENTS ARE OUR JOURNEY.