Συμμετέχοντας σε άλλες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την προσθήκη λειτουργιών αγορών, το Twitter εισήγαγε τα καταστήματα Twitter, επιτρέποντας στους πωλητές να επιλέξουν έως και 50 προϊόντα για προώθηση στην εφαρμογή.

Δοκιμή Twitter Shop
Με το Twitter Shops, οι αγοραστές μπορούν να κάνουν κλικ στο κουμπί "View Store" στα προφίλ εμπόρων για να περιηγηθούν στα διαθέσιμα προϊόντα τους.
Η λειτουργία είναι προς το παρόν διαθέσιμη σε έκδοση beta για χρήστες iPhone στις ΗΠΑ και η άφιξη του Twitter Shop παγκοσμίως θα ανακοινωθεί σύντομα.
Η κυκλοφορία των καταστημάτων Twitter σηματοδοτεί ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενώνονται για να ενισχύσουν τις προσφορές ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς η ανάγκη της ζήτησης αυξάνεται ολοένα και περισσότερο. Τον περασμένο Ιούλιο, η εταιρεία παρουσίασε το εργαλείο Shop Module, το οποίο παρουσίαζε τα προϊόντα των πωλητών στην κορυφή των προφίλ τους. Τον Νοέμβριο, η πλατφόρμα συνεργάστηκε με τη Walmart για να μεταδώσει την πρώτη εμπορεύσιμη ζωντανή ροή στην πλατφόρμα της, που φιλοξενήθηκε από τον καλλιτέχνη Jason Derulo.
Το Twitter Shops επιτρέπει στους εμπόρους να προσφέρουν έως και 50 προϊόντα από το προφίλ τους.
Άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram, το Snapchat και το Facebook, έχουν επεκταθεί στο ηλεκτρονικό εμπόριο εδώ και χρόνια. Το διαδικτυακό κανάλι αναπτύχθηκε καθώς οι χρήστες απέφευγαν τις αγορές σε εμπορικά κέντρα και καταστήματα κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19. Ο Adam Mosseri, επικεφαλής του Instagram, σημείωσε μάλιστα το περασμένο καλοκαίρι ότι η εφαρμογή σχεδιάζει να επικεντρωθεί στο ηλεκτρονικό εμπόριο και να επεκτείνει την εστίαση της εταιρείας, λέγοντας ότι «δεν είναι πλέον μια εφαρμογή κοινής χρήσης φωτογραφιών».
Καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει επεκταθεί, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν δοκιμάσει μια ποικιλία λειτουργιών, όπως εμπορεύσιμο video και ζωντανή ροή (live streaming). Τον περασμένο Νοέμβριο, το Pinterest χρησιμοποίησε επωνυμίες όπως Allbirds, Crown Affair και Outdoor Voices για να υποβάλει προσφορές για τη νέα λειτουργία Pinterest TV. Εκτός από το Twitter, η Walmart έχει συνεργαστεί με την TikTok για να φιλοξενήσει ένα Livestream αγορές για προϊόντα ομορφιάς από τη L'Oréal, το The Lip Bar και την NYX Cosmetics.
Το TikTok έχει γίνει δημοφιλής συνεργάτης για επωνυμίες που θέλουν να προσεγγίσουν νέους καταναλωτές μέσω του Livestream!
OUR CLIENTS ARE OUR JOURNEY.