A Brief Introduction to SMS Marketing

Μια Σύντομη Εισαγωγή στο SMS marketing

Τα γραπτά μηνύματα (SMS) χρησιμοποιούνται πλέον ευρέως στη διαφήμιση. Με ποσοστό ανάγνωσης άνω του 95%, αξίζει να εξερευνήσετε τα SMS, αν θέλετε να ανατρέψετε τη στρατηγική marketing.

Συγκεντρώσαμε τις καλύτερες συμβουλές που θα μπορούσαμε να βρούμε για την ανάπτυξη μιας αποτελεσματικής καμπάνιας SMS marketing.

SMS Marketing: Τι είναι

Το marketing μέσω μηνυμάτων κειμένου ή SMS, είναι μια σχετικά νέα μέθοδος επικοινωνίας με τους καταναλωτές. Οι επαφές ενθαρρύνονται ενεργά να εγγραφούν σε αυτό το είδος marketing.

Το opt-in marketing έρχεται σε πλήρη αντίθεση με άλλες μορφές κοινωνικού marketing, όπως το Paid Social ή το PPC, όπου οι χρήστες ενθαρρύνονται να κάνουν "like", "follow" ή με άλλον τρόπο να εκτίθενται σε δημόσιες διαφημίσεις. Αντίθετα, οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν SMS το κάνουν αναζητώντας σκόπιμα διαφημιστικά κείμενα.

Η χρήση της αποστολής και λήψης μηνυμάτων SMS από τους ανθρώπους έχει εκτοξευθεί πρόσφατα και για καλό λόγο.

Το 60% των ατόμων λέει ότι ελέγχουν τα κείμενά τους μέσα σε ένα έως πέντε λεπτά από την παραλαβή και το 50% των καταναλωτών θεωρούν πλέον τα SMS ως μια μέθοδο επικοινωνίας αιχμής για τις επωνυμίες.

Παρόμοια με άλλους τύπους διαφήμισης, το SMS marketing μπορεί να προσαρμόσει τα κείμενα για να καλύψει τις συγκεκριμένες ανάγκες της εταιρείας σας. Μεταξύ των πολλών χρήσεων της υπηρεσίας σύντομων μηνυμάτων μεταξύ δημοφιλών εμπορικών σημάτων είναι:

  • Δημιουργία προσαρμοσμένων διαφημίσεων
  • Ενημέρωση αγοραστών για επερχόμενες προσφορές
  • Αίτημα Συμμετοχής σε Έρευνες
  • Ενημερώσεις για παραγγελίες και επιστροφές

Επιτυχείς μέθοδοι χρήσης SMS

Ακολουθούν μερικές δοκιμασμένες και αληθινές μέθοδοι για τη βελτίωση των καμπανιών SMS marketing.

Παρέχετε ένα μέσο για τους παραλήπτες να αποσύρουν τη συγκατάθεσή τους.

Για να αποφευχθεί η αναστάτωση των πιθανών πελατών και για να εκπνεύσει μια ανεπιθύμητη ατμόσφαιρα, είναι σημαντικό να διευκρινιστεί πώς να σταματήσουν να λαμβάνουν μηνύματα SMS. Αυτό δεν είναι μόνο το σωστό, αλλά απαιτείται συχνά από το νόμο.

Είναι απαραίτητο να συμπεριλάβετε μια "Απάντηση για Διακοπή των ενημερώσεων SMS" ή παρόμοιες συνθήκες σε κάθε SMS που στέλνετε.

Πες ποιος είσαι

Η άμεση παρουσίαση του εαυτού σας είναι ζωτικής σημασίας όσον αφορά το SMS marketing. Όλοι έχουμε λάβει ανεπιθύμητα μηνύματα από απατεώνες που προσποιούνται ότι είναι το Ταχυδρομείο ή η Amazon. Εάν δεν θέλετε οι παραλήπτες σας να διαγράφουν τα μηνύματά σας, να ενημερώνετε εκ των προτέρων σχετικά με το ποιοι είστε.

Το να βάζετε το όνομα της εταιρείας σας στην αρχή του μηνύματος είναι η πιο αποτελεσματική προσέγγιση για να το κάνετε αυτό. Για παράδειγμα, "Hey, <Name>, Digital Media Team εδώ."

Ο συγχρονισμός είναι το παν

Στο SMS marketing, ο συγχρονισμός είναι ζωτικής σημασίας. Είναι εύκολο να το ξεχάσετε κατά τον σχεδιασμό της στρατηγικής SMS marketing, αλλά το γεγονός ότι τα κείμενα μπορούν να αποσταλούν ανά πάσα στιγμή είναι ζωτικής σημασίας.

Το SMS marketing είναι πιο αποτελεσματικό μεταξύ 10 π.μ. και 8 μ.μ., αν και αυτό μπορεί να διαφέρει ανάλογα με το brand και τους πελάτες σας.

Το να ρωτάτε τους νέους συνδρομητές πόσο συχνά θα ήθελαν να ακούν νέα σας είναι μια εξαιρετική προσέγγιση για να πάρετε μια αίσθηση για τα ενδιαφέροντα και τις απαιτήσεις τους.

Τηρήστε το όριο χαρακτήρων

Ο χειρότερος εφιάλτης κάθε κειμενογράφου είναι το επίφοβο όριο χαρακτήρων. Κι όμως, στον κόσμο της διαφήμισης SMS, δεν υπάρχει τρόπος να το αποφύγουμε (προς μεγάλη μας απογοήτευση).

Τα μηνύματα SMS μπορούν να περιλαμβάνουν μόνο 160 χαρακτήρες αυτή τη στιγμή, ανεξάρτητα από το πόσο σκληρά προσπαθείτε να βάλετε κρυφά μερικούς επιπλέον χαρακτήρες.

Βεβαιωθείτε ότι κάθε χαρακτήρας μετράει διατηρώντας το αντίγραφο σύντομο και γλυκό για SMS. Εάν έχετε περιορισμένο αριθμό χαρακτήρων για τον κωδικό της προσφοράς σας, κρατήστε τον σύντομο και χρησιμοποιήστε μία συντόμευση συνδέσμου (link).

Και αυτό ολοκληρώνει τη σύντομη επισκόπηση της διαφήμισης SMS. Είστε περίεργοι; Μην περιμένετε να επικοινωνήσετε μαζί μας: κάντε το αμέσως.

ΜΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ

OUR CLIENTS ARE OUR JOURNEY.