Τι διαφορετικό έχει το SEO;
Στον τεχνολογικό κόσμο και παντού, τα στερεότυπα είναι λανθασμένα.
Ακόμη περισσότερο σε μέρη όπου τα πράγματα αλλάζουν συνεχώς.
Στον τεχνολογικό κόσμο και παντού, τα στερεότυπα είναι λανθασμένα.
Ακόμη περισσότερο σε μέρη όπου τα πράγματα αλλάζουν συνεχώς.
Δεδομένου ότι η τεχνολογία αλλάζει συνεχώς, πρέπει να ξεχάσετε αυτά που νομίζατε ότι ξέρατε.
Λοιπόν, ποιος μύθος SEO είναι ο πιο συνηθισμένος; Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης δεν είναι το ίδιο με το SEO.
Θα θέλετε να μάθετε "Πώς;" "Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης τα λέει όλα!"
Το SEO στο παρελθόν αφορούσε την "απόκρυψη" λέξεων-κλειδιών όπου οι άνθρωποι δεν τις έβλεπαν, όπως στο εναλλακτικό κείμενο μιας εικόνας ή ενός κειμένου ιστολογίου που ελάχιστοι διαβάζουν. Το μόνο που είχε να κάνει ήταν να κάνεις τις μηχανές αναζήτησης να πιστεύουν ότι ο ιστότοπός σου είναι ο καλύτερος. Τώρα, όχι πια.
Ο λόγος για αυτό είναι ότι οι μηχανές αναζήτησης είναι απλώς εργαλεία. Ο καλύτερος τρόπος για να κερδίσετε χρήματα είναι να δείξετε στους επισκέπτες τους τα καλύτερα αποτελέσματα.
Τέλος, θα ήταν χρήσιμο να διασφαλίσετε ότι ο ιστότοπός σας έχει ρυθμιστεί για τα άτομα που θέλετε να προσεγγίσετε.
1. Κάντε την ταχύτητα της σελίδας σας πιο γρήγορη.
Γιατί; Κάντε την εξής απλή ερώτηση: Είμαι το μόνο άτομο που πουλάει αυτό το προϊόν ή προσφέρω αυτήν την υπηρεσία στο Διαδίκτυο;
Εάν η απάντηση είναι όχι, πόσο καιρό πιστεύετε ότι θα χρειάζονταν οι πελάτες σας για να βρουν άλλον, εάν είχαν πρόβλημα με τον ιστότοπό σας;
Πιθανότατα λιγότερο από αυτό που χρειάζεται να φορτώσει ο ιστότοπός σας. Στο Διαδίκτυο, μπορείτε να βρείτε έναν ανταγωνιστή με ένα μόνο κλικ.
Η Google λέει ότι εάν ο ιστότοπός σας χρειάζεται περισσότερα από 3 δευτερόλεπτα για να φορτώσει, περισσότεροι από τους μισούς επισκέπτες σας θα φύγουν επειδή είναι εύκολο για αυτούς να βρουν άλλον.
Λοιπόν, τι θα κάνετε για αυτό; Πρώτα, ελέγξτε την ταχύτητα της σελίδας σας. Τόσο το PageSpeed Insights της Google όσο και το GTmetrix είναι γνωστά και εύχρηστα.
Αυτό που ακολουθεί εξαρτάται από τις απαντήσεις. Μερικές φορές, το μόνο που χρειάζεται για να έχετε σημαντική ώθηση στην απόδοση είναι να βελτιστοποιήσετε τις εικόνες.
Με διαδικτυακούς συμπιεστές εικόνας όπως το Optimizilla, μπορείτε να μειώσετε το μέγεθος αρχείου των φωτογραφιών σας έως και 90% χωρίς να χάσετε καμία ποιότητα.
Εάν δεν μπορείτε να αλλάξετε τις εικόνες σας ή δεν κατανοείτε τα άλλα προβλήματα που εντόπισε το εργαλείο, θα πρέπει να μιλήσετε με το άτομο που δημιούργησε τον ιστότοπό σας.
Τις περισσότερες φορές, αυτά τα προβλήματα μπορούν να επιλυθούν από τον προγραμματιστή σας σε μία εργάσιμη ημέρα. Αλλά η φιλοξενία μπορεί να είναι ένα μεγάλο πρόβλημα που μερικές φορές κοστίζει πολλά χρήματα.
Παρόλο που έχουν προχωρήσει πολύ και δεν υπάρχουν πολλές σημαντικές διαφορές στο πόσο καλά λειτουργούν, ο ιστότοπός σας μπορεί να επιβραδυνθεί, εάν δεν έχετε δίκτυο παράδοσης περιεχομένου (CDN) ή οι διακομιστές σας βρίσκονται σε λάθος μέρος του κόσμου.
2. Το Google Analytics είναι ένα αξιόπιστο εργαλείο.
Χρειάζεται μόνο να εξετάσετε τις πιο κρίσιμες αναφορές και να βρείτε μερικές βασικές μετρήσεις:
Οι σελίδες προορισμού θα σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε ποιά τμήματα της οργανικής επισκεψιμότητάς σας λαμβάνουν τη μεγαλύτερη και τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα.
Εάν οι σελίδες σας με τις περισσότερες επισκέψεις δεν κάνουν πολλά για εσάς, ίσως χρειαστεί να βελτιστοποιηθούν.
Από την άλλη πλευρά, μπορεί να επιστρέψετε σε σελίδες που δεν έχουν πολλούς επισκέπτες. Θα μπορούσατε να πείτε στις μηχανές αναζήτησης να μην τα κατατάξουν σε πίνακα, να αλλάξουν το περιεχόμενο ή να τα εξαλείψουν.
Μια γρήγορη ματιά σε αυτούς τους αριθμούς θα σας ωθήσει σημαντικά να ξεκινήσετε. Μετά από αυτό, μπορείτε να ξεκινήσετε τη βελτιστοποίηση αυτών των σελίδων.
3. Δώστε προσοχή στην πραγματοποίηση πωλήσεων.
Οι επισκέπτες πρέπει να σας πουν τη γνώμη τους για κάθε μέρος του ιστότοπού σας και να δοκιμάσουν τις αλλαγές. Αυτό όχι μόνο θα σας βοηθήσει να κάνετε περισσότερες πωλήσεις και να αποκτήσετε νέους πελάτες, αλλά θα βοηθήσει και το SEO σας.
Η Google γνωρίζει πολλά για το πόσο καλά λειτουργεί ο ιστότοπός σας και πολλές από αυτές τις πληροφορίες εμφανίζονται στο Google Analytics.
Βλέποντας το "ποσοστό εγκατάλειψης" σε κάθε σελίδα, μπορεί γρήγορα να δει πόσο συχνά οι άνθρωποι έρχονται στον ιστότοπό σας και φεύγουν χωρίς να κάνουν τίποτα.
Εάν η σελίδα σας έχει ποσοστό εγκατάλειψης 95 % και θέλετε να καταταγείτε ψηλά για μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί, μπορείτε πιθανώς να μαντέψετε ότι δεν θα συμβεί.
Λοιπόν, τι θα κάνετε για αυτό;
Δεν μπορούμε να απαριθμήσουμε εύκολες απαντήσεις που λειτουργούν για όλους, φυσικά. Μπορείτε να μάθετε πώς χρησιμοποιούν οι χρήστες τον ιστότοπό σας χρησιμοποιώντας υπηρεσίες όπως το Hotjar και το CrazyEgg.
Ακόμα κι αν πολλοί άνθρωποι επισκέπτονται τον ιστότοπό σας κάθε μήνα, αυτό είναι μια καλή αρχή.
Και η βελτιστοποίηση του περιεχομένου σας είναι μια καλή στρατηγική, αλλά δεν θα χρειάζεται να το κάνετε τις περισσότερες φορές.
Μπορείτε να κάνετε μια σελίδα πιο ενδιαφέρουσα αλλάζοντας τη σειρά των ενοτήτων της σελίδας σας και βάζοντας κουμπιά σε πιο εμφανή σημεία στον ιστότοπό σας.
4. Βρείτε τις σελίδες "404".
Εάν διαγράψατε μια σελίδα ως μέρος ενός από τα παραπάνω βήματα, ο σύνδεσμος προς αυτήν τη σελίδα ενδέχεται να μην λειτουργεί πλέον. Αυτό συμβαίνει όταν ένας άλλος ιστότοπος εξακολουθεί να έχει έναν σύνδεσμο προς τη διαγραμμένη σελίδα σας.
Αυτή η σελίδα δεν φαίνεται να έχει καταργηθεί, επομένως οι χρήστες θα βλέπουν μια σελίδα "404". Αν είναι η πρώτη φορά που βλέπουν τον ιστότοπό σας, θα αφήσει λάθος εντύπωση.
Πώς αναγνωρίζουμε τα κατεστραμμένα backlinks;
Εάν η ομάδα marketing σας δεν διαθέτει εργαλείο SEO, είναι εύκολο να βρείτε συνδέσμους με το Google Search Console. Για να δείτε μια λίστα λαθών, κάντε κλικ στο "Cover".
Θέλετε "Submitted URL Not Found (404)" Βρείτε αυτούς τους συνδέσμους και αλλάξτε τους σε 301 ανακατευθύνσεις. Τα σκουπίδια ενός ανθρώπου είναι ο θησαυρός ενός άλλου.
Εάν εξακολουθείτε να ρωτάτε, "Γιατί να ασχοληθείτε;" αφού διαβάσετε τα παραπάνω, ιδού άλλο ένα. Οι ειδικοί SEO αναζητούν σπασμένα backlinks στις ιστοσελίδες των ανταγωνιστών των πελατών τους για να καλύψουν το κενό.
Θα στείλουν γρήγορα ένα μήνυμα στον κάτοχο του ιστότοπου για να τον ενημερώσει για τον κατεστραμμένο σύνδεσμο και να προτείνει αντικατάσταση. Ναι, το κατάλαβες. Αυτή η αντικατάσταση θα οδηγήσει τους ανθρώπους στους αντιπάλους σας.
5. Δείτε πώς έχουν ρυθμιστεί οι εσωτερικοί σας σύνδεσμοι.
Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι δεν είναι τόσο σημαντικοί όσο τα backlinks, αλλά μπορούν ακόμα να είναι χρήσιμοι.
Εάν οι πιο σημαντικές σελίδες σας βρίσκονται βαθιά στον ιστότοπό σας, θα βλάψει την Αρχική σας σελίδα και θα κάνει την κατάταξη του ιστότοπού σας χαμηλότερη.
6. Το SSL χρειάζεται πιστοποιητικό
Εάν θέλετε απόδειξη ότι τα SSL πιστοποιητικά βοηθούν το SEO, δείτε πώς το πρόγραμμα περιήγησης της Google επισημαίνει αυτούς τους ιστότοπους ως μη ασφαλείς.
Δεν χρειάζεται να επηρεάσει άμεσα την κατάταξη. Το ποσοστό εγκατάλειψής σας θα αυξηθεί, εάν έχετε ένα μήνυμα που είναι δύσκολο να χάσετε, το οποίο λέει ότι ο ιστότοπός σας μπορεί να μην είναι ασφαλής και τρομάζει τους ανθρώπους.
Αυτό δεν σημαίνει ότι ο ιστότοπός σας είναι πάντα επιβλαβής, εάν δεν διαθέτει SSL πιστοποιητικό, αλλά για τους περισσότερους ανθρώπους, θα είναι αρκετό να το εγκαταλείψουν.
Χρειάζεστε περισσότερες συμβουλές SEO για τον ιστότοπό σας;
Ας μιλήσουμε!