Η παρακολούθηση των συνεχώς μεταβαλλόμενων τάσεων του Digital Marketing μπορεί να φαίνεται σαν πρόκληση. Ωστόσο, οι επιχειρήσεις πρέπει να λάβουν μέτρα, καθώς φαίνεται να αποδίδει όλο και περισσότερο. Με το ξέσπασμα της πανδημίας που οι περισσότεροι από εμάς εργαζόμαστε από το σπίτι, υπήρξε και θα συνεχίσει να υπάρχει μαζική αύξηση στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Τάσεις Digital Marketing 2022
Με το Digital Marketing να ανθίζει, παρακάτω θα βρείτε τις πέντε κορυφαίες τάσεις digital marketing που δεν μπορείτε να αγνοήσετε το 2022!
1. Video Marketing
Χάρη στο TikTok, τα video μπορούν να γίνουν viral μαζικά και να επιτρέψουν στα brand να προσεγγίζουν χιλιάδες χρήστες σε όλο τον κόσμο καθημερινά. Οι προκλήσεις δίνουν τη δυνατότητα στους δημιουργούς να ξεκινήσουν μια τάση, ενώ δημιουργούν αναγνώριση επωνυμίας, χρησιμοποιώντας content που δημιουργείται από τους χρήστες με ελάχιστη προσπάθεια.
Η δημοτικότητα του TikTok ενθάρρυνε άλλα μέσα, όπως το Instagram, να ανταγωνιστούν για λειτουργίες που σχετίζονται με video, λανσάροντας το Instagram Reels τον Αύγουστο του 2020, που δημοσιεύτηκαν παγκοσμίως σε περισσότερες από 50 χώρες.
Ο στόχος του Instagram Reels είναι να δημιουργήσει περισσότερη δέσμευση με τους χρήστες, κάτι που έχει λάβει θετικές απαντήσεις από επωνυμίες, παράγοντες επιρροής και χρήστες. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το Pinterest και το LinkedIn επενδύουν σε δυνατότητες video, καθώς η τάση συνεχίζει να αναπτύσσεται και βοηθά τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν μια ειδική βάση καταναλωτών.
Ωστόσο, χρειάζεται να αρχίσετε να επενδύετε σε ακριβές υπηρεσίες video, λόγω της τάσης video marketing. Η εστίαση είναι στην αφήγηση και τη δημιουργία σχέσεων με το κοινό σας. Τα σύντομα video είναι συνήθως διασκεδαστικά και, ταυτόχρονα, αποτελεσματικά για την παρακολούθηση ενός προφίλ. Το πιο σημαντικό πράγμα είναι να εστιάσετε στο content σας για να δημιουργήσετε μια πραγματική σύνδεση με το κοινό σας.
2. Εξειδικευμένο marketing
Το εξειδικευμένο marketing ειδικεύεται σε ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία για να δημιουργήσει μια ισχυρότερη σύνδεση με το κοινό σας. Μια εξειδικευμένη αγορά σας επιτρέπει να δίνετε μεγάλη προσοχή στις ανάγκες του κοινού σας για να κατανοήσετε τι θέλουν. Θα σας επιτρέψει να τοποθετήσετε τον εαυτό σας ως ειδικό και να προσελκύσετε πιστούς υποστηρικτές της επωνυμίας.
Το εξειδικευμένο marketing είναι στρατηγικό, καθώς έχει τη δυνατότητα να αναπτυχθεί με την πάροδο του χρόνου και να εισέλθει σε μεγαλύτερες αγορές μόλις δημιουργήσετε με επιτυχία μια ισχυρή κοινότητα ως μια μικρή εκκίνηση. Με μικρότερο κοινό, θα εστιάσετε περισσότερο στην ποιότητα προβολής και σύνδεσης με αυτό. Αυτό κάνει την εύρεση και τη στόχευση του κοινού στο οποίο απευθύνεστε πολύ πιο διαχειρίσιμη, είτε μέσω οργανικών, είτε μέσω αποτελεσμάτων αναζήτησης με χορηγία.
Η τοποθέτηση του brand σας ως επαγγελματίας, σας επιτρέπει επίσης να παρέχετε υψηλότερες τιμές λόγω της εξειδίκευσής σας. Ταυτόχρονα, θεωρείστε αυθεντία στον κλάδο σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε γρήγορα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυξάνοντας παράλληλα ένα εξαιρετικά στοχευμένο κοινό.
Επιχειρηματικό παράδειγμα: Pet shop που προσφέρει μόνο βιολογικά προϊόντα για κατοικίδια.
3. E-commerce πλατφόρμες
Τα συστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου (eCommerce) έχουν πρόσφατα αυξηθεί σε δημοτικότητα και προβλέπεται ότι θα συνεχίσουν να το κάνουν και στα επόμενα χρόνια. Οι έμποροι λιανικής και οι εταιρείες που βασίζονται σε προϊόντα μπορούν να αξιοποιήσουν στο έπακρο την παρουσία τους στο διαδίκτυο προωθώντας τα προϊόντα τους και αποκτώντας μια θέση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την ενίσχυση της αναγνώρισης του brand. Τα ενσωματωμένα προγράμματα είναι διαθέσιμα στους ιδιοκτήτες καταστημάτων. Οι αγορές στο Instagram και το Facebook είναι μια ομαλή εμπειρία για τους πελάτες του Διαδικτύου χάρη στις εμπορεύσιμες αναρτήσεις και διαφημίσεις.
4. Mobile marketing
Μερικές από τις πιο σημαντικές στρατηγικές marketing για κινητά περιλαμβάνουν το SMS Marketing, το marketing εντός εφαρμογής, το marketing μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το marketing βάση τοποθεσίας και το marketing εγγύτητας. Σύμφωνα με το Google Consumer Insights, το 61% των διαδικτυακών αγορών έγινε από smartphone από τον Νοέμβριο του 2018 έως τον Ιανουάριο του 2019, σημειώνοντας αύξηση πάνω από 27% από έτος σε έτος.
Οι αγοραστές χρησιμοποιούν τις κινητές συσκευές τους για να εντοπίσουν αντικείμενα και να αγοράσουν ηλεκτρονικά. Η επισκεψιμότητα από κινητές συσκευές αντιπροσωπεύει περισσότερο από το ήμισυ της συνολικής επισκεψιμότητας του ιστότοπου. Οι αγορές στα καταστήματα έχουν μειωθεί σημαντικά μετά το ξέσπασμα του Covid-19, απαιτώντας μια παρουσία στο Διαδίκτυο και μια παρουσία φιλική προς τα κινητά. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας αντιδρά και προσαρμόζεται σε όλες τις κινητές συσκευές.
5. Αυτοματοποίηση marketing
Η άνοδος μεγάλων πλατφορμών όπως το HubSpot, το Marketeer και το SalesForce έχει αποδείξει ότι οι οργανισμοί που χρησιμοποιούν αυτοματοποίηση για τη δημιουργία νέων δυνητικών πελατών παρουσιάζουν τεράστια αύξηση στους υποψήφιους πελάτες.
Η πλειονότητα της αποστολής ενημερωτικού δελτίου (newsletter) είναι αυτοματισμός που σας επιτρέπει να παρακολουθείτε έναν πιθανό πελάτη και να παραδίδετε υλικό για να προσθέσετε αξία, να εκπαιδεύσετε ή να προωθήσετε τακτικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Εκτός από τα ενημερωτικά δελτία, τα messenger bots (γνωστά και ως chatbots) έχουν γίνει ολοένα και πιο δημοφιλή. Έχουν βοηθήσει τις επιχειρήσεις να μειώσουν το κόστος λειτουργίας, την υποστήριξη πελατών και το κόστος ανθρώπινου δυναμικού.
Η δυνατότητα προσαρμογής μηνυμάτων και αποστολής ακολουθιών παρακολούθησης με βάση έξυπνες χρονικές καθυστερήσεις και ενεργοποιήσεις, το μετατρέπει σε κανάλι πωλήσεων που αυξάνει τα conversions. Τώρα που γνωρίζετε τις πιο πρόσφατες τάσεις Digital Marketing που θα βοηθήσουν την εταιρεία σας το 2022, ήρθε η ώρα να τις εφαρμόσετε για να επιτύχετε μεγαλύτερο αποτέλεσμα και αφοσίωση.
Για να βρείτε τη σωστή στρατηγική για την επιχείρησή σας, επικοινωνήστε μαζί μας!
OUR CLIENTS ARE OUR JOURNEY.